טלוויזיה

כוכב "הכרישים" נפצע בעזה: "מגיע לפגישות בכיסא גלגלים"

אביב ימין, מנכ"ל הסטארט-אפ xTribute שהופיע בפרק האחרון של "הכרישים" שצולם לפני תחילת המלחמה, הוא קצין מילואים שנפצע בקרבות כבר בתחילתה. את המשך פיתוח החברה הוא כבר עשה מבית החולים או בכיסא גלגלים
מערכת ice | 
הכרישים (צילום מסך קשת 12)
מי שצפה בפרק האחרון של תוכנית "הכרישים" בקשת 12 ששודרה ביום חמישי האחרון, לא יכול היה שלא להתרשם משלושת החבר'ה הצעירים שהקימו את הסטארט-אפ xTribute, אביב ימין, שגיב אקרמן ועינן ברנע, שלושתם קצינים יוצאי יחידות מובחרות בצה"ל המשרתים במילואים.
השלושה יחד עם שני שותפים נוספים, הקימו כשנה לפני המלחמה את אפליקציית "xTribute", שבהמשך שינו את שמה ל-"Linx" אשר מציעה שיווק חינמי עבור בתי עסק כמו מסעדות ובתי קפה. זאת על ידי צ'יפ שאליו הלקוחות יצמידו את הסלולרי שלהם, יפיצו אותו ברשתות החברתיות, ובכך יקבלו עמלה מכל חבר שיגיע באמצעותם אל בית העסק.
השלושה ביקשו 500,000 שקל תמורת שני אחוזים בלבד מהחברה, מה שגרם להרמת גבה אצל ארבעת הכרישים. לבסוף הציעה להם יסמין לוקץ' את אותו סכום תמורת 20% מהחברה - אך הם דחו את הצעתה.
התוכנית צולמה טרם ה-7 באוקטובר ופתיחת מלחמת חרבות ברזל. מה שהצופים לא ידעו, היא העובדה שמנכ"ל החברה אביב ימין, הוקפץ לשירות מילואים בעזה, ונפצע באורח קשה בתחילת המלחמה. באתר N12 נחשף סיפורו של אביב, אשר בתחילת התמרון הקרקעי בעזה נפגע מרימון שהוטל עליו ועל חבריו לצוות מרחפן של חמאס. 14 לוחמים נפצעו בתקרית, ורסיסים חדרו לרגליו ולגבו של אביב ימין.
 

הוא אושפז למשך 5 חודשים בבית החולים והחל תהליך שיקום ארוך. לפגישות הבאות של קידום הסטארט אפ היה מגיע כבר בכסא גלגלים, ומתבדח שלפחות כעת יש לו זמן לטפל בעסק. כיום, כף רגלו של אביב עדיין מוגבלת בתנועה אך הוא מתאושש וממשיך בקידום המיזם, שכבר עובד ומצליח בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה