טלוויזיה

הכרישה של קשת 12 חושפת: זה הסטארטאפ שכבש אותה

יסמין לוקאץ' סיפרה בראיון: "יזמית בשם גל קופף שמכינה סבונים לתינוקות שמכילים חלב אם, יש בזה הרבה הטבות לתינוק ולעור. בשבוע שעבר אורן דוברונסקי ואני פתחנו סניף ראשון בארצות הברית. בתוכנית היא נתנה לנו דוגמית שהיא הכינה מחלב אם, לא שלי מן הסתם, התלבטתי אם להשתמש בזה או לא להשתמש בזה ובסוף ניסיתי את זה"
מערכת ice | 
יסמין לוקץ (צילום קשת 12)
הכרישה של קשת 12, כוכבת 'הכרישים' יסמין לוקץ' סיפרה הבוקר (חמישי) ל"חדשות הבוקר" עם נסלי ברדה על הפרויקטים המדהימים בהם השקיעו ובכלל על החזרה למסך דווקא בצל המלחמה.
לוקאץ' סיפרה: "העונה אמנם צולמה לפני המלחמה, אבל זה מרגש במיוחד לראות את היזמים והיזמות שמגיעים. אנשים שחולמים עם רעיונות גדולים, כמו הרצל שחלם וחזה את המדינה שלנו. מרגש שיש הרבה מאוד נשים יזמות שמגיעות העונה עם הרעיונות שלהן ואנחנו מנסים לעזור להוציא אותם לפועל. חושבים שזה רק כמה דקות מול המצלמה, אבל בסופו של דבר אנחנו מעבירים הרבה זמן עם היזמים שאנחנו משקיעים בהם. עוזרים להם להוציא את החלומות שלהם לפועל".

על היזמים שהגיעו: "אני גאה בכולם. לבוא, לפתוח את המגירה ולהוציא את החלום שלך מול כל העם, מול פאנל של כרישים ולדבר על זה. אני גאה בכולם, בילדים שהגיעו, בכל היזמים שהגיעו, באמת מי שיש לו חלום בוא תפתח אותו ותבוא אלינו. מבחינת הצלחות עסקיות, דיברנו ושמענו הרבה על 'אנבלה' - משאבת ההנקה שעשתה חידוש מהפכני מאוד, הביאה מנגנון חדש של שאיבה והצלחה שרק מתחילה ועוד לא ראינו את הכל. בעונה האחרונה הייתה יזמית בשם גל קופף שמכינה סבונים לתינוקות שמכילים חלב אם, יש בזה הרבה הטבות לתינוק ולעור. בשבוע שעבר אורן דוברונסקי ואני פתחנו סניף ראשון בארצות הברית. בתוכנית היא נתנה לנו דוגמית שהיא הכינה מחלב אם, לא שלי מן הסתם, התלבטתי אם להשתמש בזה או לא להשתמש בזה ובסוף ניסיתי את זה".
לסיום סיפרה: "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים בשביל לעזור להייטק הישראלי בעולם. זו תקופה מאתגרת ליזמים ישראלים בעולם. אני עכשיו בדרך חזרה מכנס גדול שעשינו בארצות הברית, כנס שאנחנו עושים כבר עשר שנים והשנה היה מאתגר יותר להביא דוברים. גם אם מנכ"ל אמריקאי גדול אמר שהוא יבוא וירצה לדבר, פתאום יועצי התקשורת שלו אמרו: 'רגע, אולי זה לא הדבר הנכון לבוא עכשיו ולדבר בכנס שמאוד מזוהה עם ישראל'. בסופו של דבר, הצלחנו למצוא אותם אחד אחרי השני והליין-אפ של הדוברים השנה היה הכי מרשים שהיה לנו בעשר השנים האחרונות. זה מאתגר ויש מודעות לזה, אבל מי שמגויס לעזור להייטק הישראלי או לעזור בכלל לעסקים הישראלים - נמצא שם לגמרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה