תקשורת ומדיה

נסלי ברדה בעימות חריף בשידור חי: "תני לי לסיים, עוד שנייה"

במהלך ריאיון של האלוף במיל' יעקב עמידרור עם מגישי חדשות הבוקר נסלי ברדה ויואב לימור, האלוף אמר: "אין לנו 120 חטופים חיים ברצועת עזה, לא כדאי לתת תקוות כאשר הן נמוכות". ברדה ניסתה לקטוע אותו לנוכח הדברים שעוררו סערה באולפן, אך זה התעקש לסיים אותם
מערכת ice |  4
יואב לימור ונסלי ברדה (צילום מסך קשת 12)
האלוף במיל' יעקב עמידרור התראיין הבוקר (שלישי) לתוכנית חדשות הבוקר הנחייתה של נסלי ברדה ויואב לימור, ודיבר מגוון נושאים המעסיקים את סדר היום – ביניהם ההתחממות בלבנון והתגברות איומי חיזבאללה וכן סוגיית חשיבות הצלת החטופים ברצועת עזה אל מול מטרות המלחמה האחרות, ברקע המבצע ההירואי שנערך לאחרונה להצלת ארבעת החטופים. עמידרור ציין כי ברצועת עזה קיימים רק כמה עשרות חטופים בחיים (בניגוד למספרים המדווחים בתקשורת), וברדה הרגישה כי היא חייבת לקטוע אותו.
"אני מציע, לנו אין 120 חטופים חיים ברצועת עזה. יש לפחות 30-40 חטופים שהודיעו כי הם אינם בחיים, ולכן לא כדאי לשים מספרים גדולים מדי ולתת תקוות כאשר לצערי הרב הן נמוכות", אמר האלוף עמידרור. בתגובה, ברדה ניסתה לעצור אותו וזה השיב לה: "תני לי לסיים, עוד שנייה אחת, תני לי לסיים". לבסוף היא אכן קטעה אותו, והטיחה בו את השאלה: "50 חטופים חיים זה מספיק בעינייך?".
על כך הוא השיב: "זה הרבה מאוד, רק צריך לדייק במספרים". לאחר שנאמר כי על פי דובר צה"ל מדובר ב-120 חטופים, הוא טען: "אני לא פרשן לא של דובר צה"ל ולא של משרד ראש הממשלה. לנו, הפרשנים האזרחיים, כדאי שנדייק. כשאנחנו מדברים כדאי שנדע במה מדובר. אין 120 חטופים חיים בעזה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תקשיבו לעמידרור ואל תשוויצו ותקלקלו למדינה
    נב 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלו נעליכם, הקשיבו לעמידרור, ותפסיקו להיות יהירים וטיפשים ולהביא אסון נוסף למדינה.כתבי עיתונאי וכו מערוץ 12, תהיו אחראים וצנועים. אל תקלקלו בגין רייטינג וקישקושיפ. המדינה חשובה מיכם, וכשאלוף עמידרור מדבר, תקשיבו ותישתקו.אתם מברברים את עצמכם, ופוגעים במדינה, קחו אחריות.
    סגור
  • 3.
    רעל ועוד רעל
    אברום 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה מה ששומעים בערוצי התבהלה והכתבים האולטרה שמאלנים
    סגור
  • 2.
    חייבים לאמר רק מה שנכון לפי האג'נדה
    שון 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נראית כמו מתעמל אוזבקי עם פיאה. לא אוהב אותה.
    סגור
  • 1.
    צודר
    ערן 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הוא אומר אמת ולה יש אג'נדה. חבל שאנשי תקשורת לא יודעים לשמור על אובייקטיביות וקור רוח, אבל אנחנו כבר יודעים למה לצפות....
    סגור