ויראלי

אילנית לוי: "איך לב שבור יכול להישבר שוב ושוב לרסיסים"

מגישת הטלוויזיה וכוכבת הריאליטי אילנית לוי הגיבה, כמו רבים אחרים בישראל, לתחקיר המטלטל ששודר אתמול ב"עובדה" של אילנה דיין. היא העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם ובו הביעה את תחושותיה הקשות מהצפייה בו
מערכת ice | 
אילנית לוי ואלירז שדה (צילום יוטיוב/ HOT)
מגישת קשת 12 לצידה של גלית גוטמן בתוכנית "גלית ואילנית", אילנית לוי, פרסמה אתמול (חמישי) בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם, את תחושותיה לאחר צפייה בתחקיר המטלטל ששודר ב"עובדה" של אילנה דיין בקשת 12, על האימה בקיבוץ בארי, בבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר.
בתחקיר הנוקב שלעתים היה קשה לצפייה, סיפרו דקה אחר דקה עם עדויות חדשות, מה התרחש ברחבי הקיבוץ שספג מכה אנושה באותו היום. אילנית לוי הגיבה בסטורי שפרסמה וכתבה: "איך לב שבור יכול להישבר שוב ושוב לרסיסים".


מתוך האינסטגרם של ilanitlevi_sade
כידוע, לוי מרבה לשתף מחייה הפרטיים באינסטגרם והשבוע היא זכתה לברכה מיוחדת מהמגישה שלצידה בקשת 12, גלית גוטמן. גוטמן ציינה ביום שני האחרון את יום ההולדת ה-52 שלה וחברתה הטובה ובירכה אותה לרגל היום המאושר במילים חמות.
"שותפה שלי, אחות שלי, משפחה שלי, מזל טוב, איזה כיף לי שיש לי אותך בחיי, אין כמוך בעולם, שרק תהיי לי בריאה ומאושרת. שנחזור לצחוק ולהוריד דמעות של שמחה כבר ותודה שאת לצדי כל השנים, אוהב עד אין סוף". גם הסוכנת שלהן המשותפת הדס מוזס ליכטנשטיין בירכה את גוטמן: "מזל טוב למלכה האם". כתב לה גוטמן ליום הולדתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה