ויראלי

אילנית לוי חושפת בכאב: "גילו אצלי תאים סרטניים"

על כך שחשפה שגם היא חלתה בסרטן היא סיפרה בראיון: "נכון. גילו אצלי תאים סרטניים בדרגה מאוד גבוהה בצוואר הרחם. עברתי ניתוחון והוציאו תאים נגועים, השוליים נקיים ואני במעקב. חשפתי את זה כי בדיקת הפאפ מצילה חיים וכדאי שכולן יעשו אותה. זו לא בושה ואנחנו צריכות לשבור את קשר השתיקה שהנחילו לנו"
מערכת ice | 
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
מגישת קשת 12 לצידה של גלית גוטמן בתוכנית "גלית ואילנית", אילנית לוי, התראיינה למגזין את, שראה היום (שישי) אור. שם היא שיתפה את תחושותיה בעקבות המלחמה, על המצבה האישי והנפשי, וכן גם המחלה שגילתה שהגיעה לגופה.
על כך שחשפה שגם היא חלתה בסרטן היא סיפרה בראיון: "נכון. גילו אצלי תאים סרטניים בדרגה מאוד גבוהה בצוואר הרחם. עברתי ניתוחון והוציאו תאים נגועים, השוליים נקיים ואני במעקב. חשפתי את זה כי בדיקת הפאפ מצילה חיים וכדאי שכולן יעשו אותה. זו לא בושה ואנחנו צריכות לשבור את קשר השתיקה שהנחילו לנו".

"אני מאוד עצובה", ממשיכה לוי לפרוק את אשר על לבה, "כל יום מתחיל אצלי בבכי ומסתיים בבכי. הייתי אחד האנשים האופטימיים שאני מכירה, ואני לא יודעת אם אוכל לחזור להיות שמחה. כל לילה אני משננת שמות של נרצחים, עדיין לא קולטת איך באו ושחטו אותם בבתים, במיטותיהם. חברים של הילדים שלי נהרגו בצבא או נרצחו בנובה, ילדים שהיו בני בית אצלנו".
היא סיפרה: "תיקי, חברה טובה שלי, איבדה את בתה אושר, תצפיתנית בנחל עוז. לאיזה מצב הגענו אם היא אומרת שמזל שהיא נרצחה מיד? גם חברה שלי, סימונה שרם, מתנחמת בכך שהבן שלה לא ידע על הטבח כי קיבל כדור בנובה ומת מיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה