ויראלי

אילנית לוי נשברת בכאב: "נזכור אותה לעד"

לוי שיתפה בסטורי באינסטגרם: "אושר (שמחה) ברזילי הי"ד הייתה בת 19 בנופלה. היא שירתה כסמב"צית בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה. בשבת השחורה פשטו עשרות מחבלים למוצב נחל עוז בו שירתה. סקרנותה הביאה אותה בגיל צעיר לטייל במספר לא מבוטל של מדינות בעולם וזה מה שהיא הכי אהבה, נזכור אותה לעד"
מערכת ice | 
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
מלחמת 'חרבות ברזל' הביאה איתה אבידות רבות ואילנית לוי הדוגמנית ומגישת קשת 12 מתקשה לעכל את כל הסיפורים הכואבים ושוברי הלב של חיילים שאיבדו את חייהם, במיוחד ב-7.10.
לוי שיתפה בסטורי באינסטגרם: "אושר (שמחה) ברזילי הי"ד הייתה בת 19 בנופלה. היא שירתה כסמב"צית בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה. בשבת השחורה פשטו עשרות מחבלים למוצב נחל עוז בו שירתה".

עוד נכתב: "היא הייתה מצטיננת פלוגתית בקורס סמב"ציות, הצטיינה בהתנדבות במד"א, בלימודים ובחקר המוח במכון ויצמן. אושר ניגנה על גיטרה ופסנתר, אהבה לצייר מגיל קטן. סקרנותה הביאה אותה בגיל צעיר לטייל במספר לא מבוטל של מדינות בעולם וזה מה שהיא הכי אהבה, נזכור אותה לעד".
רק לפני כמה שבועות, מגישת הטלוויזיה בקשת 12 ומלכת היופי לשעבר אילנית לוי התייחסה אמש (שני) לפרסום התיעוד מהשבי של החטופה עדן ירושלמי ז"ל. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה לוי: "המבט שלה זה תהום של כאב. תהוםםם. יהי זכרך ברוך עדן. סליחה".
בסטורי  אחר שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה לעוקבים כתבה אילנית לוי בעצב ובכאב: "הלב על 300. אין נשימה". בסטורי נוסף שהעלתה כתבה: "השנה הכי קשה בחיינו. נגמרו המילים. יגון עמוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה