תקשורת ומדיה

אילנית לוי נושמת לרווחה: "זה עשה לי טוב בלב"

התגובות מישראל לנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני הקונגרס האמריקאי לא איחרו לבוא, כאשר מגישת הטלוויזיה אילנית לוי התרגשה: "הרגשתי שאנחנו גאים כולם יחד. לרגע כולם יחד!". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
אחרי הנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש (רביעי) בפני הקונגרס האמריקאי, בו דיבר על מגוון נושאים בוערים ביניהם האיום האיראני, התביעה נגד ישראל בבית הדין הפלילי בהאג, העברת התחמושת שמתעכבת מארצות הברית, ההפגנות של הסטודנטים בארה"ב, היום שאחרי בעזה ועוד, התגובות בישראל לא איחרו לבוא, ומי שהתרגשה מאוד מהנאום של נתניהו היא מנחת הטלוויזיה והדוגמנית, אילנית לוי.
לוי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו דיברה כאמור על הנאום של נתניהו. תחילה, אמרה לוי: "נו, איך היה הנאום של נתניהו בקונגרס? לא שמעתי. הבנתי שהיה טוב לפי האינסטגרם. שזה נתניהו של נתניהו, שהיה וואו. איפה רואים את זה מההתחלה עד הסוף?".
בהמשך, העלתה מגישת הטלוויזיה סטורי נוסף בו סיפרה כי ראתה את הנאום ועל גבי הסטורי כתבה: "זה עשה לי טוב בלב הנאום הזה. הרגשתי שאנחנו גאים כולם יחד. לרגע כולם יחד!".
 
בסטורי עצמו אמרה מגישת קשת 12: "וואוו, איזה נאום. אתם יודעים אומרים שהוא כותב לבד את הנאומים שלו. כאילו עוזרים לו וכזה, אבל אומרים שהוא כותב לבד את הרוב. מעניין אם הוא כותב לבד. זה עשה לי קצת כזה, לנשום טיפה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קשקשן גדול
    משה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוף בדיבורים ונאומים אפס בעשיה
    סגור
  • 1.
    אילנית לוי
    אריה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    קשה להאמין איזה נאום.בושה לביביסטית.אם מישהו ממשפחתך היה בשבי החמס .עדין שבויה בקונספטית המזרחים מקופחים. עבודת אלילים לביבי.עבודת אלילים למלך מרוקו.
    סגור