טלוויזיה

נתניהו שכח מערוץ 14? זה הערוץ שבחר: "בזכותם ננצח"

בשני פרסומים שהעלה נתניהו ברשתות החברתיות, בחר בקטע דווקא מתוך חדשות 12 של נאומו בקונגרס, כשבכך הוא מפנה גב לערוץ 14 והוא כתב תחילה: "מצידע לחיילים הגיבורים שלנו. בזכותם ננצח", בהמשך כתב בצירוף הווידאו מחדשות 12: "נחזיר את כל חטופינו הביתה. את כולם".
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יש לציין שבקרב הרייטינג של הערוצים המרכזיים בישראל, רגע אחרי שמהדורת "חדשות 12" הובילה בפער ניכר עם רייטינג של 13.9 אחוזים ו-378,000 צופים, הגיע הקרב האמיתי והמסקרן באמת - כמה אחוזי צפייה יקבל נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס בארצות הברית והייתה מנצחת ברורה, כל כך ברורה שנתניהו בחר להדהד אותה בדף הטוויטר הפרטי שלו שבו מיליוני עוקבים.
בשני ציוצים שהעלה נתניהו ובשניהם בחר בקטע דווקא מתוך חדשות 12 שלו נואם בקונגרס, כשבכך הוא מפנה גב לערוץ 14 והוא כתב תחילה: "מצידע לחיילים הגיבורים שלנו. בזכותם ננצח".
בהמשך כתב בצירוף הווידאו מחדשות 12: "נחזיר את כל חטופינו הביתה. את כולם". אגב, גם באינסטגרם שלו קרה אותו הדבר ורק חדשות 12 הודהדו בין הפוסטים שהעלה מהנאום.
נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס האמריקאי משך תשומת לב רבה מצד הצופים הישראלים, כפי שמשתקף בנתוני הרייטינג של הערוצים השונים שפרסם תאגיד השידור במדויק לשעה בה שודר הנאום. ערוץ 12 (קשת) הוביל באופן משמעותי את טבלת הצפייה, עם רייטינג מרשים של 19.9 אחוזים וקהל של 539,000 צופים. הנתונים הללו מדגישים את המשיכה הרבה של הערוץ המסחרי המוביל בישראל ואת יכולתו למשוך קהל גדול לאירועים מדיניים חשובים.

במקום השני בטבלת הרייטינג ניצב ערוץ 14 (עכשיו), עם 10.7 אחוזים רייטינג ו-144,000 צופים. תוצאה זו מעידה על הצלחתו של הערוץ למשוך קהל משמעותי לשידור הנאום, למרות היותו ערוץ חדשות צעיר יחסית בנוף התקשורת הישראלי.
ערוץ 13 (רשת) הגיע למקום השלישי עם רייטינג של 6.3 אחוזים ו-153,000 צופים. למרות שהמספרים נמוכים יחסית לערוץ 12, הם עדיין מייצגים קהל משמעותי שבחר לצפות בנאום דרך ערוץ זה. כאן 11, ערוץ השידור הציבורי, סגר את הרשימה עם רייטינג של 5.4 אחוזים ו-144,000 צופים, מספר זהה לכמות הצופים בערוץ 14.
בסיכום כולל, נאום נתניהו בקונגרס משך רייטינג מצטבר של 42.3 אחוזים בכל הערוצים יחד, עם סך כולל של 980,000 צופים. נתונים אלה מדגישים את החשיבות הרבה שמייחס הציבור הישראלי לנאומים מדיניים של ראש הממשלה בזירה הבינלאומית, ואת הכוח המתמשך של הטלוויזיה כמדיום מרכזי לצריכת חדשות ואירועים פוליטיים משמעותיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה