תרבות ופנאי

הכוכב ההוליוודי מאושפז במצב קריטי: מה קרה לשחקן האהוב?

דווין רטריי, שגילם את דמותו של אחיו של קווין בסרט הקאלט "שכחו אותי בבית", נחשף בדרמה רפואית. עורכי דינו של השחקן ביקשו לדחות משפט שמתנהל נגדו בעקבות אותו חולי מסתורי בשנת 2021. במרכז הפרשה, זוגתו לשעבר התלוננה נגדו לאחר שהכה אותה אחרי ששתה. אלא שההליך נדחה שוב - בעקבות אשפוזו 
מערכת ice | 
דווין רטריי (צילום מתוך הסרט שכחו אותי בבית)
כוכב הסרט "שכחו אותי בבית", השחקן דווין רטריי שגילם את דמותו של אחיו הגדול של קווין, באז מקאליסטר אושפז בבית החולים במצב קריטי, כך על פי אתר TMZ. האם מדובר בצירוף נסיבות? המצב הרפואי ממנו סבל לא נחשף, אולם הוא שוחרר למנוחה בביתו. 
עורכי דינו של השחקן ביקשו לדחות משפט שמתנהל נגדו בעקבות אותו חולי מסתורי. בשנת 2021, זוגתו לשעבר התלוננה נגדו לאחר שהכה אותה אחרי ששתה. התקיפה אירעה בבית מלון בו שהו השניים ולדבריה של המתלוננת הוא נתן לה אגרוף, דחף אותה וחנק אותה. במהלך התקיפה, רטריי אמר לה שהוא יהרוג אותה. 

בחירת חבר המושבעים למשפט שלו הייתה אמורה להתחיל השבוע, אולם ההליך נדחה לחודש הבא בעקבות האשפוז. על פי דיווח CNN, רטריי הואשם באונס עוד ב-2017, אך התיק נסגר מבלי שייפתר וכעת המשטרה החלה לחקור מחדש, זאת לאחר שהואשם במקרה נוסף של אלימות.
 

רטריי הודה כעת ל-CNN כי הוא זוכר את הלילה המדובר בו נפגש עם הקורבן לכאורה ליסה סמית' לפני כחמש שנים, אך הוא מכחיש את ההאשמות על אונס. "לא קיימנו יחסי מין", טוען השחקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה