ויראלי

אייל גולן והאקסית של סטטיק: הקשר המפתיע ביניהם נחשף

לאחר שבתקופה האחרונה עקיצות הדדיות התפרסמו בכותרות האתרים, בין אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג, היום התפרסמו דברים שאמרה על הקשר ביניהם והרגיעו מעט את הרוחות. מה שעוד נחשף היום, הוא טיב הקשר בין הזמר וגרושתו הזמר סטטיק, שרית פולק
מערכת ice | 
אייל גולן הופעה (צילום פלאש 90/ משה שי)
שמו של אייל גולן מתנוסס על גבי הכותרות כבר שנים רבות ולא נראה כי המצב הזה נמצא בדעיכה כלשהי. מאז שפרצה המלחמה גולן משתף בפלטפורמות השונות תכנים רבים בעד חיילי צה"ל ומדינת ישראל.
לאחרונה הוא גם עלה לכותרות בנסיבות מעט שונות, הקשורות לפרידה והגירושים המתוקשרים עם דניאל גרינברג, לאחר שהשניים החליטו סופית להפריד כוחות והפכו את ההחלטה לרשמית.
"לא מאחלת לאף ילד לגדול להורים ששונאים אחד את השנייה, זה נוראי. סדר. ההורים של מיאל ורון ממש לא שונאים אחד את השנייה. לא כל מה שרואים מבחוץ הוא האמת בפנים. יש המון כבוד והערכה". כתבה היום גרינברג לאחר שנשאלה על הקשר בינה ובין אייל גולן, לאחר הגירושים.
מה שעוד נחשף היום (ראשון), הוא הקשר המפתיע בין אייל גולן ושרית פולק, מי שעלתה לכותרות רבות בזמן הגירושים עם לירז רוסו הידוע בכינויו "סטטיק". גולן ופולק לא נראו יחד אך היום פורסם באתר TMI, כי השניים חברים מזה זמן רב ולא, לא מדובר בקשר רומנטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה