תרבות ופנאי

דרמה בהוליווד: כוכב "50 גוונים של אפור" הורעל ואושפז

השחקן האירי ג'יימי דורנן נתקל בזן מסוכן ורעיל של זחל, שגרם לו לפתח תסמינים שדימו התקף לב. חברו סיפר על כך בפודקאסט של ה-BBC, כששניהם היו בטוחים בהתחלה שמדובר בהשלכות של שתיית אלכוהול מוגזמת: "היה לנו מזל גדול לצאת מזה בחיים"
מערכת ice | 
50 גוונים של אפור (צילום יחצ)
כוכב הסרט "50 גוונים של אפור" השחקן האירי ג'יימי דורנן נתקל בזן מסוכן ורעיל של זחל, מה שגרם לו לפתח תסמינים שדימו התקף לב, מה שהוביל לאשפוזו בבית חולים.  חברו גורדון סמארט הובהל עעם תסמינים דומים לבית החולים לאחר שהשניים בילו אשתקד באתר גולף בפורטוגל.
סמארט סיפר על כך בפודקאסט של ה-BBC. הוא חשף איך הוא ודורנן היו משוכנעים בתחילה שהתסמינים שחוו היו תוצאה של שתיית אלכוהול מרובה. להפתעתם, השניים גילו כי התסמינים היו תוצר של מפגש עם תהלוכן האורן או בשמו המקצועי טוואי התהלוכה, שהוא למעשה עש רעיל.
 
הזחלים של טוואי התהלוכה ניזונים ממחטי עץ האורן והם נושאים על גופם שערות מיקרוסקופיות המכילות חומרים רעילים שנועדו להגן על הזחלים מפני טורפים. סמארט חשף כי יום לתוך החופשה של השניים הוא החל לחוות תחושה של דגדוג בזרוע וביד שמאל, שגרמה לו לחשוב כי מדובר בסימן לתחילתו של התקף לב.
 
סמארט פינה את עצמו לבית חולים ושוחרר אחרי בדיקות. כששב לחדר המלון, גילה את דורנן (41) מחובר לציוד רפואי. הוא סיפר לו שכ-20 דקות אחרי שעזב, גם הוא החל לחוות חוסר תחושה ברגלו השמאלית וברגלו הימנית ומצא עצמו באמבולנס. לאחר סדרת בדיקות בבית החולים שוחרר, וסמארט נזכר איך הצוות במקום לא שכח לבקש סלפי.
שבוע לאחר מכן, הרופא התקשר לסמארט ועדכן אותו שיש סיכוי טוב שהתסמינים שחוו השניים נגרמו מהזחל הרעיל. "מסתבר שיש זחלים על מגרשי הגולף בדרום פורטוגל שגרמו למוות של כלבים והביאו גברים בשנות ה-40 לחוות התקפי לב", שיתף. "מסתבר שאנחנו כנראה באנו במגע איתם והיה לנו מזל גדול לצאת מזה בחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה