תרבות ופנאי

מעיין אדם על אחותה: "מקבלת תגובות קורעות לב על כמה אני דומה לה"

במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, סיפרה מעיין אדם על ההתכתבות האחרונה שלה עם אחותה מפל שנרצחה באותה שבת שחורה. בנוסף, חשפה אדם: "אין סטורי שאני מצלמת בלי תגובות קורעות לב על כמה אני דומה לה"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מנחת הטלוויזיה וכוכבת הרשת מעיין אדם חוותה שנה קשה במיוחד. לאחר שאיבדה את אחותה מפל ב-7 באוקטובר, היא נאלצה להילחם בגידול הסרטני שהתגלה בגופה. במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, חשפה מעיין אדם התכתבויות שלה עם אחותה בטרם נרצחה באכזריות. 
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, הציגה מעיין אדם התכתבות שלה עם אחותה יום לפני השבת השחורה. "בשעה הזו בדיוק לפני שנה, מפל הייתה אמורה לבוא אליי לשישי, היא התעכבה והתיישבתי לעבוד, כשבדקה דופק לא לחצתי עליה לבוא ולא הראיתי מספיק רצון".
 עוד כתבה מעיין אדם לעוקביה: "לא דמיינתי בסיוטים שלי שזו ההזדמנות האחרונה לחבק אותה. הלוואי שהיה אפשר להחזיר את הזמן לאחור, הייתי מתחננת שתיסע אליי ונועלת אותה פה".

(צילום: maayanadam@)
בסטורי נוסף שהעלתה אדם לרשת החברתית, היא חשפה התכתבות אחרת עם אחותה מפל אשר מציגה את שערה הארוך. לצד התמונה, סיפרה אדם כי היא נוהגת לקחת תרופה שנועדה לעודד צמיחת שיער. התרופה הובילה לתוצאות הרצויות אך התגובות שקיבלה מנחת הטלוויזיה בנושא, היו כואבות במיוחד. 


(צילום: maayanadam@)
"מאז שהתחלתי לקחת פילאיט השיער שלי מתחיל להתקרב לאורך הזה, ואין סטורי שאני מצלמת בלי תגובות קורעות לב על כמה אני דומה לה. אחד הפחדים הכי גדולים בכימו זה מההקרחה, עניין זמני אבל קשוח, וירחיק אותי ממנה שוב. עדיין מחפשת רופא או בדיקה שיגידו לי שאני לא צריכה. הלוואי", כך כתבה אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה