טלוויזיה

מעיין אדם במסר מצמרר בצל המלחמה בסרטן: "שנה של חיים ומוות"

כשהיא חובקת את משפחתה ואוחזת בקבר של מפל אדם, כתבה מגישת קשת 12 משפט עם משמעות כפולה, שיכול להתכתב גם הסרטן שבגופה: "שנה של חיים ומוות" כשהכוונה בחיים כנראה ללידה של בתה הקטנה
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)

זאת הייתה שנה לא פשוטה עבור מגישת הטלוויזיה וכוכבת "מחוברים" מעיין אדם, אבל גם עבור משפחתה. ב-7.10 היא איבדה את אחותה מפל ז"ל בפסטיבל הנובה ולאחר מכן התמודדה עם גידול סרטני בבטן שבעקבותיו נאלצה לכרות את אחת השחלות שלה. כעת היא משתפת בתמונה עוצמתית מעל קבר אחותה.

כשהיא חובקת את משפחתה ואוחזת בקבר של מפל אדם, כתבה מגישת קשת 12 משפט עם משמעות כפולה, שיכול להתכתב גם הסרטן שבגופה: "שנה של חיים ומוות" כשהכוונה בחיים כנראה ללידה של בתה הקטנה.
 



בראיון שהעניקה מעיין אדם למוסף 7 לילות בידיעות אחרונות ויפורסם מחר (שישי) היא חושפת תמונות של הבטן שלה לאחר כל הניתוחים שנאלצה לעבור בתקופה האחרונה, ללא צנזורה. "הבלון הענק הזה, הסרטן בבטן שלי, הוא תוצאה של הדחקה אחרי הרצח של מפל. שמרתי הכל בבטן", כך מופיע בשער המוסף של העיתון.



(מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם)
בתחילת השבוע מגישת הטלוויזיה בקשת 12 ואשת העסקים מעיין אדם עדכנה את העוקבים בבשורות הטובות. בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות שלה יחד עם תמונה של 2 בנותיה שיתפה אדם וכתבה: "הביופסיה חזרה נקייה, אין עוד גידולים, תצטרכו לסבול אותי שנים רבות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה