ויראלי

מעיין אדם חושפת בכאב: "אבא שלי אמר לי שאני אשב בכלא"

בתיעוד אישי מאוד, מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת מספרת על ההצקות בילדותה, חוסר היכולת להשתלב במסגרת, הסביבה שלא האמינה בה והמקום בו החליטה לשנות את מה שחשבו עליה: "מוקדש לכל התלמידות שהתחילו השנה נמוך, יבוא יום שתהיו הכי גבוה"

מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
"לא משנה איזה הישג אני מביאה, עד היום, אני מרגישה שאף אחד לא אומר: 'בוא'נה, הבחורה הזאת, יש עליה, היא וואו, היא שווה משהו'. והדבר הזה הוביל אותי להיות במידה מסוימת מי שהפכתי להיות", כך מתארת מגישת הטלוויזיה והיזמת העסקית את המוטיבציה שהובילה אותה בחייה - בסטורי חדש שהעלתה לרשת.
אדם, שהמשיכה בתיעוד שעלה גם לפרק של "מחוברים" של הוט, שיתפה בנוסף חוויות מילדותה: "אני גדלתי בנהריה. אני כאילו לא השתלבתי בבית הספר, לא התאמתי לבית הספר. אני זוכרת מקרה אחד בכיתה ו' שבאתי עם תיק בלי ספרים, והמחנכת לקחה את התיק, נעמדה מול הכיתה, מרימה את התיק ואומרת: 'זאת נראית לכם תלמידה בבית ספר? ככמה נראית תלמידה בבית ספר?'. וכל הכיתה מסתכלת עליי ואני נבוכה ומושפלת".
על פי מגישת הטלוויזיה ובעלת מועדון הצרכנות מאמי, היא סיימה את התקופה בבית הספר ללא בגרות ומבלי שהשלימה 12 שנות לימוד. "כשהתגייסתי לצבא אבא שלי אמר לי שהוא מאמין שאני אשב בכלא ורציתי שזה יתהפך".  
מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם maayanadam@
את הקטע ששיתפה אדם באינסטגרם, הקדישה לצעירות כמוה: "מוקדש לכל התלמידות שהתחילו השנה נמוך, יבוא יום שתהיו הכי גבוה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה