ויראלי

מגישת ערוץ 13 והכתב הביטחוני בטרמפ רומנטי

הטרמפ שהביא את מגישת ערוץ 13, ירדן הראל, והכתב הביטחוני יוסי יהושע, להכיר ולהתאהב - חוזר בגרסה ים תיכונית. השניים שבילו בהופעה של הזמר חיים משה, מצאו את עצמם חוזרים איתו ברכב הביתה ומקבלים הדרן פרטי. צפו בבני הזוג שרים עופר לוי וחיים משה
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מערכת אייס)
מגישת ערוץ 13, ירדן הראל, נמצאת כידוע בזוגיות צמודה עם הכתב לענייני צבא וביטחון של ידיעות אחרונות וערוץi24NEWS , יוסי יהושע. השניים, שמחזיקים בנפרד בסטאטוס גרוש.ה פלוס שניים, הכירו במהלך ביקור חיילים פצועים בביה"ח שיבא שהמשיך לטרמפ הביתה - שם נוצר הקליק.
בני הזוג, שמתועדים באינסטגרם הפופולארי של הראל, עלו הלילה שוב על טרמפ גורלי והפעם עם אחד האנשים הנערצים על יהושע – הזמר חיים משה.
הראל, שכבר עקצה בעבר את יהושע שיוצא איתה בעיקר להופעות של הזמר האהוב עליו, שיתפה את העוקבים כי אחרי עוד הופעה של הזמר, השניים הגיעו למושב האחורי של האייקון של הזמר הים תיכוני.
"האם הערב הסתיים בזה שחיים משה הקפיץ אותנו הביתה? התשובה היא כן", עדכנה הראל, בזמן שיהושע מפציר בזמר לשיר הדרן, ומשה מבהיר שהוא רעב מדי לשיר.   
מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל yardenha@​
  
כזכור, בשבועות האחרונים הראל משתפת עוד ועוד תמונות לוהטות וקרובות שלה ושל יהושע שנראים יחד מאוהבים, ואף סיפרה שיהושע החזיר לה את הצבע לחיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה