תקשורת ומדיה

ירדן הראל בתמונת נשיקה ראשונה עם יוסי יהושע

המגישה החייכנית והכתב המופנם נראים כמו מאצ' מושלם בתמונות ראשונות שלהם במהלך נשיקה לוהטת. אז למה הבקשה היחידה של הראל היא שיהושע יגיד לה "את לא משוגעת אהובתי המהממת"?  

מערכת ice |  2
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
הקשר הלא שגרתי בין מגישת הטלוויזיה, ירדן הראל, והפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות, יוסי יהושע, התחיל לפני קצת יותר מחצי שנה. השניים, שנמצאים בסטטוס של גרושים פלוס שניים, מכל צד, הכירו במהלך ביקור חיילים פצועים בביה"ח שיבא שהמשיך לטרמפ הביתה ושיחה בה נוצר הקליק.
הראל, שרגילה לחלוק את חייה ברשתות החברתיות, נזהרה בתחילת היחסים מלפרסם רגעים זוגיים עם יהושע ולצאת בהצהרות רומנטיות, אך בשבועות האחרונים נראה שהדברים נפתחו עבור הכוכבת: יהושע מופיע יותר ויותר בפיד של המגישה שנראית לצידו מחוייכת במיוחד.
השבוע חלקה המגישה והבלוגרית תמונה שלה ושל יהושע לצד הזמר חיים משה, האהוב על הכתב, וכתבה: "יוסי עם אהבת חייו ואיתי", ועקצה בחיוך שזו הפעם ה-57 שהשניים הולכים למופע שלו בשמונה חודשים.
מוקדם יותר השבוע, הראל ויהושע אף העלו פוסט משותף המתעד אותם בנסיעה ברכב  ורומז לוויכוח שהיה בין השניים: "כשאני אומרת לו: 'סליחה שהתנהגתי כמו משוגעת' והוא עונה: 'הכל בסדר', במקום 'את לא משוגעת אהובתי המהממת', כתבה הראל.

מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל @yardenha

מתוך חשבון האינסטגרם של רותם ישראל @rotemis

הערב (חמישי) הראל שיתפה תמונות לוהטות יותר של הזוג מחובקים ומתנשקים בחתונה של סוכנת הטאלנטים יובל שירזי מ"ייצוג 1". השניים, שנראו מאוהבים במיוחד, הצטלמו מחובקים לצד המגישה רותם ישראלי ותיעדו את עצמם בנשיקה לוהטת בעמדת הצילום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שתרו. נחת אושר
    Sam 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובריאות טובה ושנשמע בשורות טובות אמן
    סגור
  • 1.
    ירדן הראל
    איתן 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בחורה נחמדה, מגישה מוכשרת וגם חתיכה מעניינת. שתצליח ותהנה, גם היא וגם רותם ישראל שמפרגנת
    סגור