תרבות ופנאי

ירדן הראל בווידוי אינטימי: "נופלת עליי עצבות, זה קורה לפעמים"

המגישה העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם ובו שיתפה את העוקבים כי היא חווה לעיתים רגעי עצבות קשים, בהקשר של המלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס. "אם גם לכם זה קורה - תדעו שאתם לא לבד"
מערכת ice |  2
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
מגישת חדשות 13 ירדן הראל נוהגת לשתף בחשבון האינסטגרם שלה על חיי היום יום שלה. במקביל לרגעי האושר שהיא עוברת ביחד עם בן זוגה, הכתב הצבאי יוסי יהושוע, היא לא מסתירה מהעוקבים את הרגעים השליליים.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "אני אחרי יום צילום ארוך ומוצלח בעבודה, ואז פתאום יש לי נפילת מתח בבית ונופלת עלי עצבות כזאת ברגע". בהמשך הוסיפה: "זה קורה לי לפעמים בחודשים האחרונים בגלל המצב, במיוחד כשאני עם עצמי. אז אם גם לכם זה קורה– תדעו שאתם לא לבד".
נזכיר כי הראל לאחרונה לקחה חלק במשרד ההתרמה של ארגון פתחון-לב, הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. עד תום הערב נאספו בתרומה כמעט 6.5 מיליון שקל, אשר היוו יותר מ-50 אלף ארוחות למשפחות נזקקות. נציין כי היום (רביעי), הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את ההצעה להקמת רשות לאומית למאבק בעוני. ההצעה מבקשת לפעול למען צמצום העוני בישראל בשיטת התמודדות רב-ממדית, באמצעות שיתוף פעולה ותיאום בין-משרדי, וראייה כוללת ורב-תחומית של צרכיהם של יותר משני מיליון ישראלים וישראליות החיים בעוני.

קרדיט: צילום מסך מתוך האינסטגרם של ירדן הראל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנהגה רעה בכל ההיבטים
    אורה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם עצובים כל יום חיילים מתים אנשים עקורים חטופים שלא חוזרים כולם בדכאון ומרגישים כצאן ללא רועה כצאן שמובל לטבח כל ה120 שם אכפת להם רק מכסא וממשכורת נאה וגובים לא חושבים רק על עצמם זה לא עם שיש לו ממשלה שמשרתת אותו זה עם שיש לו 120 בוסים שהעם משרת אןתם
    סגור
  • 1.
    ירדן יקרה,
    אזרחית 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצלך זה קורה לפעמים שרוחך נופלת ואצלי הפוך, רוחי איני מרנינה ואינה מאפשרת ורק לפעמים אני קצת מתנתקת. ואז העצבות חזקה יותר אחרי כן .
    סגור