טלוויזיה

״הרסתי את המשפחה״: כוכבת מחוברים בעימות סוער | צפו

הזמרת והשחקנית ליהי טולדנו, אשר משתתפת ״מחוברים״, חושפת בסדרה שיחה קשה שניהלה עם אימה חגית, בנוגע ליציאתה מהארון ולא חסכה ממנה מילים קשות: ״הרסתי לך את המשפחה״ | צפו
מערכת ice | 
ליהי טולדנו (צילום יוטיוב/ כאן | גימל)
תכנית הדוקו-ריאליטי הוותיקה של הוט "מחוברים" עלתה ממש לאחרונה בעונתה ה-11, מבין המשתתפים נמנית גם הזמרת והשחקנית ליהי ליהי טולדנו המוכרת גם כבתו של הזמר אבי טולדנו.
טולדנו, אשר הייתה בעבר בזוגיות עם הזמר אור עמרמי ברוקמן אותו הכירה בתוכנית "הכוכב הבא", יצא ב-2021 מהארון וחשפה זוגיות עם השחקנית והקומיקאית טליה ברטפלד.
השתיים נפרדו לאחר זוגיות של שנה ומאז ברטפלד הספיקה להתחתן וטולדנו נכנסה לזוגיות חדשה. בקטע חדש מתוך "מחוברים" טולדנו, תיעדה שיחה קשה עם אימה, חגית לוי טולדנו במהלכה היא התעמתה עמה על תגובתה הכואבת לאחר שיצאה מהארון.

ליהי טולדנו וטליה ברטפלד, צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של טליה ברטפלד
טולדנו, אמרה לאימה בכאב: ״את חשבת ישר על הדבר שהכי מגעיל אותך״ והוסיפה: ״אני לא אשכח את זה הייתי בצבא על הספסל ואת התקפת אותי בהודעות, שאני העצב הכי גדול שלך ושהרסתי לך את המשפחה״.
טולדנו, המשיכה ואמרה לאימה: ״ואני בפנים כל הזמן הולכת בתחושה בעולם כאילו הרסתי לך. ואז באתי לדבר איתך ואת לא הסתכלת לי בעיניים ונגעלת ממני ואני נגעלתי מעצמי ואני חנוקה, למה אלוהים עשית לי את זה שאני אהיה ככה״.
כזכור, גם יחסיה של טולדנו עם אביה הזמר אבי טולדנו, חוו קשיים בעקבות הסדרה. למרות שאביה גם היה אמור להצטלם בעונה החדשה של "מחוברים", לאחר שצפה בקטעים בהם הוא מופיע, טולדנו האב דרש מההפקה לגנוז את החומרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה