טלוויזיה

לא מחוברים: אביה של ליהי טולדנו דרש לגנוז קטעים מהדוקו- ריאליטי

הזמר אבי טולדנו, אביה של ליהי טולדנו, דרש מבתו ומהפקת "מחוברים" לגנוז את כל הקטעים בהשתתפותו. טולדנו צילמה במהלך השנה האחרונה קטעי וידיאו רבים עבור העונה החדשה, שנמצאת בימים אלה בעריכות סופיות ותשודר בקרוב בהוט
רוני שיינר | 
ליהי טולדנו (צילום ויקיפדיה/ מזל שמאילוב)
הזמרת והשחקנית ליהי טולדנו הצטלמה במהלך השנה האחרונה עבור העונה הקרובה של הדוקו-ריאליטי "מחוברים". במסגרת הצילומים, היא דיברה גם על אביה, הזמר אבי טולדנו, והוא אף לקח חלק והופיע בעצמו במספר קטעים. 
בימים האחרונים, לאחר שצפה בחומרי הגלם ולא אהב את אשר ראה, דרש טולדנו לגנוז את כל הקטעים בהשתתפותו, כך פורסם הערב באינסטגרם של "ערב טוב עם גיא פינס".
לפי מקורבים, טולדנו צפה במספר קטעים ולא אהב את איך שהוא יוצא שם, ודרש מבתו ומההפקה שלא להופיע כלל בעונה. הדבר מייצר בעיה עבור ההפקה, מאחר והעונה החדשה נמצאת בימים אלה בעריכות סופיות ולא יהיה פשוט "בשלב זה להעלים" אותו ממנה. 
בחודש אפריל, במהלך אירוח בפודקאסט של צחי אליהו מבית "All in", שיתפה טולדנו בתקופה הקשה שעברה לאחר שהוריה גילו לראשונה כי היא נמשכת לבנות: "הם לא יכלו לשאת אותי, גורשתי מהבית שלי בגיל 19".
טולדנו המשיכה וסיפרה: "הקשר עם אבא שלי אף פעם לא היה מושלם ומראש יש שם מורכבויות. הייתי קמה כל בוקר לצבא, ההורים שלי לא מדברים איתי, אני עם מזוודה בין חברים. היה לי ממש קשה וזה פגע בסוף בזוגיות שלי כי לא יכולתי להיות שם באמת, היה לי בראש את ההורים שלי". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה