טלוויזיה

כוכבת "כאן 11" בחשיפה מטלטלת: "הגעתי למצב קשה"

טליה ברטפלד-דיסקין, הקומיקאית והשחקנית האהובה, שמכבבת ב"סיפורים מהכורסה" ו"המפקדת" בכן 11, חשפה כי היא סבלה מבולמיה ("אובחנתי 11 שנים מאז שחליתי, כעסתי על ההורים שלי") וסיפרה כי יש לה בעיות נוספות איתם היא מתמודדת: "יש לי גם דיכאון קליני, הפרעת חרדה ו-OCD"
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
טליה ברטפלד-דיסקין, אחת הקומיקאיות והשחקניות העולות כיום בישראל ומי שמככבת לאחרונה ב"כאן 11", אחרי שהצטרפה לתוכנית "סיפורים מהכורסה", ובנוסף משתתפת בעונה הקרובה של "המפקדת" שתעלה בקרוב לאוויר, התארחה בתוכנית "ועדת הבריאות" של "וואלה!", שם חשפה את העבר הקשה שלה, אחרי שסבלה מהפרעות אכילה במשך 11 שנה.
הסטנדאפיסטית האהובה, שמככבת גם ברשתות החברתיות עם סרטונים קורעים מצחוק, חשפה כי מה שנותן לה הרבה מאוד השראה למופעים שלה הוא דווקא מה שהיא חוותה בעבר, טראומות וצלקות שנותרה אצלה עד היום: "אני לא חושבת שהייתי עושה את זה אם הייתי פחות נשרטת", הודתה.
בהמשך, סיפרה טליה ברטפלד-דיסקין על הבולמיה ממנה סבלה וחשפה: "היה לי מוזר לחשוף את הבולימיה כי אובחנתי בגיל מאוחר. אובחנתי 11 שנים מאז שחליתי, כי לא חשבתי שיש לי הפרעת אכילה, בגלל זה לא טיפלתי בזה".
הקומיקאית האהובה המשיכה: "קשה להיפטר מזה כי זה כמו סם. התחלתי בגיל 12. אני כעסתי ועדיין כועסת על ההורים שלי ועל כל הסביבה שלי. יש לי גם דיכאון קליני, הפרעת חרדה ו-OCD. הגעתי בגלל זה למצב קשה. חוסר תפקוד גמור. דיכאון תפקודי. הייתי כל הזמן חולה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    " הכוכבת " מכאן 11
    MASSONY 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכי קבלי טיפול פסיכולוגי/פסיכיאטרי , מה את רוצה מאיתנו, הציבור ? מה, אנחנו הכותל שלך ?
    סגור