בריאות

אבל בעולם הקולינריה הישראלי: המסעדן האהוב הלך לעולמו

יוסף "ג'ו" מרלי בעליו של בית קפה מרלי נפטר במהלך החג, בנו, יפתח, ביטא את הכאב העמוק בפוסט מרגש ברשתות החברתיות: "לא מאמין שזה הפוסט שאני מעלה, אבא שלי האדם הטוב, הישר והחכם שידעתי מימיי נלקח לבית עולמים זכרונו לברכה"
מערכת ice | 
בית קפה (צילום pexels)
העיר חולון הוכתה בתדהמה עם היוודע דבר פטירתו של יוסף "ג'ו" מרלי ז"ל, הבעלים האהוב של בית קפה מרלי. מרלי, שהפך את בית הקפה שלו ברחוב קראוזה למוסד קולינרי מוערך בשכונת אגרובנק בחולון, היה במשך שנים מסעדן אהוב מאוד בקהילה.
ההלם והצער על לכתו של מרלי ניכרים היטב בתגובות הרבות של לקוחותיו וחבריו. רבים מהם הביעו תדהמה וכאב על האובדן הפתאומי, מדגישים את התרומה המשמעותית של מרלי לחיי הקהילה המקומית.

בנו, יפתח, ביטא את הכאב העמוק בפוסט מרגש ברשתות החברתיות: "לא מאמין שזה הפוסט שאני מעלה, אבא שלי האדם הטוב, הישר והחכם שידעתי מימיי נלקח לבית עולמים זכרונו לברכה".
יוסף "ג'ו" מרלי ז"ל הובא למנוחות היום (ראשון) בבית העלמין בקריית גת בשעה 15:00, כאשר משפחתו, חבריו ולקוחותיו הרבים ליוו אותו בדרכו האחרונה. המשפחה תשב שבעה ברחוב הר סיני 10 בקריית גת. בעוד בית קפה מרלי עומד שומם היום, אלפים יגיעו לנחם את המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה