השוק

רשת בתי הקפה בקריסה: נכנסה לפשיטת רגל בחובות ענק

 חברת "סווצ'בק קפה" הייתה אחת המובילות בתחום הקלייה והפצת הקפה הספציאלי בקולורדו. החברה, שהוקמה ב-2010, בנתה לעצמה מוניטין יוצא דופן באיכות המוצרים והשירות. אולם, כמו רבים אחרים בתחום, היא לא הצליחה להתמודד עם ההשלכות הקשות של מגפת הקורונה ועתה הגישה בקשה לפש"ר
מערכת ice |  2
כלכלה (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות, ענף בתי הקפה והקלייה בארצות הברית עבר תהפוכות קשות, שעיצבו מחדש את הנוף העסקי של המגזר. במרכז הסיפור - סיפורה של חברת "סווצ'בק קפה", שנאלצה להגיש בקשה להגנה לפי פרק 11 בחודש האחרון.
 חברת "סווצ'בק קפה" הייתה אחת המובילות בתחום הקלייה והפצת הקפה הספציאלי בקולורדו. החברה, שהוקמה ב-2010, בנתה לעצמה מוניטין יוצא דופן באיכות המוצרים והשירות. אולם, כמו רבים אחרים בתחום, היא לא הצליחה להתמודד עם ההשלכות הקשות של מגפת הקורונה.

במהלך הסגרים הארוכים, החברה איבדה חלק ניכר מהפעילות ונאלצה להיזקק להלוואות בריבית גבוהה כדי לשרוד. כשהמשבר חלף, היא נותרה עם חובות כבדים ועלויות גבוהות שלא יכלה יותר לשאת בהם.  
הירידה בכוח הקנייה של הצרכנים, לצד עלייה חדה בעלויות השכר והחומרים, הובילו את "סווצ'בק קפה" להגשת בקשה להגנה לפי פרק 11. בקשה זו מאפשרת לה להמשיך לפעול בזמן שהיא מסדירה את ענייניה הכספיים.
למרות המצוקה הכלכלית, "סווצ'בק קפה" עדיין מפעילה את בתי הקפה והמעבדה שלה, ומשלימה את הליך ההבראה. זוהי עדות לחוסנו של העסק ולמוניטין שבנה לאורך השנים. אולם, סיפורה של "סווצ'בק" משקף את הקשיים העצומים שעומדים בפני עסקים קטנים ובינוניים בתחום הקפה והמזון בישראל בעקבות התמודדות עם משברים חיצוניים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכותב...
    מרי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל במכוון לא לציין כבר בכותרת שהרשת פועלת בארהב' את י אתה חושב שהכתבה מעניינת כשאנחנו במלחמה ? תחסוך מאיתנו כתבות ככלה תעשה כתבה על החקלאים שלנו בימים אלה נמאסת
    סגור
  • 1.
    ?
    דן 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה אמור לעניין בישראל חברת קליית קפה בקולורדו שאינה מייצאת אותו אלינו? לפרסם כל שטות פה ?
    סגור