ויראלי

צבי יחזקאלי נאלץ ללכת בגשם למטוס: "הכל מגיע לארץ ישראל"

משבר התעופה לא פסח על העיתונאי הוותיק שהצטרף לאחרונה לערוץ החדש i24NEWS, צבי יחזקאלי, שפרסם כיצד לאחר עיכוב של שעות ארוכות ברומניה בציפייה לטיסה חזרה ארצה, נאלץ ללכת בגשם עם עוד נוסעים רבים למטוס משדה התעופה
מערכת ice | 
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
עולם התעופה בישראל חווה את אחת התקופות הקשות והעמוסות בהיסטוריה. לאור המלחמה הגוברת וההסלמה מול חיזבאללה ואיראן, מתקבלות אינספור הודעות מחברות תעופה רבות, המעדכנות כמעט מדי יום על ביטולי טיסות והשהיית קווי טיסה לישראל וממנה, ומנגד ישנן חברות שדווקא בוחרות להישאר ולהמשיך את הטיסות.
בתקופה האחרונה אנו שומעים על נוסעים רבים שנתקעו בחו"ל בהמתנה לטיסות, ואף על טיסות שנאלצו לשנות מסלול תוך כדי הטיסה ולנחות בקפריסין במקום בישראל, כפי שקרה בזמן מתקפת הטילים הבליסטיים מאיראן לעבר מדינת ישראל.
המשבר בעולם התעופה לא פוסח גם על העיתונאים, כפי שקרה לאחד המנוסים והוותיקים שבהם, צבי יחזקאלי. יחזקאלי פרסם סרטון בסטורי שלו באינסטגרם, בו הוא משתף את עוקביו בהליכתו למטוס בשדה התעופה ברומניה לפני ההמראה לישראל.
 
צילום: מתוך האינסטגרם של tzvi_yechezkeli

בסרטון נשמע יחזקאלי אומר: "חברים, אחרי עשרות שעות של עיכוב, שימו לב איך ברומניה הולכים מהשדה למטוס, ברגל. עם ישראל צועד ברגל, בגשם למטוסים. בעיקרון גם אם תעלה לזה או תעלה לזה, הכל מגיע לארץ ישראל. זה גם מה שרבנו אמר".
עוד הוסיף העיתונאי הוותיק ואמר: "יש פה דילאיים מטורפים, חברה שפספסו טיסות ואנחנו כולנו מתפללים שכולם יעלו ויגיעו לארץ ושהמרחב האווירי יישאר פתוח אנחנו לא יודעים מה הולך לקרות". זאת לאור הציפייה לתגובה ישראלית למתקפה האיראנית.
לסיום, אמר יחזקאלי בקריצה וחיוך למצלמה: "איזה מטוס שלנו? זה? הנה, פללי וואן, אנחנו תמיד טסים עם האחד והיחיד, הקדוש ברוך הוא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה