כסף וצרכנות

סלע קפיטל נדל"ן הצטרפה למשרד גוטליב קשרי משקיעים

חברת סלע קפיטל נדל"ן בע"מ הצטרפה לחוג לקוחותיה של גוטליב קשרי משקיעים. גוטליב קשרי משקיעים הוקמה בסוף שנת 2015 על ידי ליאור גוטליב כמשרד "בוטיק" המתמחה בקשרי משקיעים
יהודה לוינגר | 
ליאור גוטליב (צילום אלי לוי)
סלע קפיטל נדל"ן בע"מ חברה ציבורית, הנסחרת בבורסת ת"א בשווי של כ- 1.4 מיליארד שקל, הודיעה כי הצטרפה לחוג הלקוחות של משרד גוטליב קשרי משקיעים.
בין הלקוחות הנוספים של משרד, גוטליב קשרי משקיעים, אשר הצטרפו לאחרונה ניתן למצוא גם את חברת אינטר תעשיות פלוס, המתמחה במתן מענה מלא ומקצועי לכל צרכי האנרגיה, החשמל והאלקטרו מכאניקה בישראל, המספקת מגוון פתרונות בעולמות התוכן האמורים. חברת, אב-גד החזקות בע"מ, המתמחה מאז 1996 בשוק ההתחדשות העירונית, ונמצאת בימים אלו בסיומו של רוד שואו לקראת IPO וזאת לאחר גיוס מוצלח של אג"ח סדרה א' בהיקף של 60 מ' ₪ בחודש ינואר האחרון וחברת אפסלון ברנדס הולדינגס בע"מ, שהינה חברת תוכנה ומסחר מבוסס אלגוריתמים באמזון.
גוטליב קשרי משקיעים הוקמה בסוף שנת 2015 על ידי ליאור גוטליב כמשרד "בוטיק" המתמחה בקשרי משקיעים (Investor Relations) ויחסי ציבור פיננסיים. צוות המשרד כולל את ניר צליק בעל עבר עשיר בתחום העיתונות וקשרי המשקיעים בישראל ואבי סיבוני, שהצטרף לאחרונה לאחר פעילות של כעשור בתחום שוק ההון ובפעילות קשרי משקיעים.
בין לקוחות המשרד ניתן למנות את החברות: אנלייט, בראק אן.וי, יוחננוף, להב אל. אר., אס.אר. אקורד, פייטון, לסיכו, אברא, קנאשור, רם-און ואלמוגים. 
סלע קפיטל נדל"ן בע"מ, נוסדה בשנת 2008 כקרן להשקעות בנדל"ן (REIT), המחזיקה ב- 36 נכסים מניבים בישראל  בשטח כולל של 455,000 מ"ר (כולל חניונים) נכסי החברה מושכרים לכ-500 שוכרים וכוללים בנייני משרדים, שטחי מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, תחנות תדלוק, מלון ומקבץ דיור. שווי הנכסים המניבים של החברה מסתכם ב- 3.4 מיליארד ₪ ונכסיה נהנים משיעור תפוסה גבוה של כ-96%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה