ויראלי

טרגדיה: המוזיקאי האהוב מת בגיל 38 בלבד

ג'ק רביל, הידוע בכינויו ג'קמאסטר. רביל, שהיה בשיא הקריירה שלו, הלך לעולמו באיביזה בגיל 38 בלבד, כתוצאה מסיבוכים שנבעו מפגיעת ראש בתאונה, המופע האחרון של רביל התקיים ב-21 בספטמבר במועדון הי איביזה, ימים ספורים לפני מותו הטרגי
מערכת ice | 
הופעה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עולם המוזיקה האלקטרונית הוכה בתדהמה עם היוודע דבר מותו הפתאומי של הדיג'יי הסקוטי המוערך, ג'ק רביל, הידוע בכינויו ג'קמאסטר. רביל, שהיה בשיא הקריירה שלו, הלך לעולמו באיביזה בגיל 38 בלבד, כתוצאה מסיבוכים שנבעו מפגיעת ראש בתאונה. משפחתו, חבריו ומעריציו הרבים נותרו המומים מהבשורה הקשה, כשגל של תגובות אבל הציף את הרשתות החברתיות.
קריירה מטאורית שנקטעה באיבה: רביל, יליד גלזגו, החל את דרכו המוזיקלית בגיל 17 והפך במהירות לכוכב עולה בסצנת המוזיקה האלקטרונית. הישגיו המרשימים כללו זכייה בתואר פריצת השנה בבריטניה ב-2010, ובפרס הדיג'יי הבריטי של השנה ב-2014. שיא הקריירה שלו היה ב-2017, כשהופיע על שער המגזין היוקרתי DJMag.
תגובות הזעזוע והאבל לא איחרו לבוא: דיג'ייז מובילים כמו מייקל ביבי, פגי גו, בלאק קופי והאחים מרטינז הביעו את צערם העמוק על לכתו של עמיתם המוכשר. רבים ציינו את השפעתו הרבה על עולם המוזיקה האלקטרונית ואת האובדן הגדול שמותו מהווה לתעשייה כולה.

המופע האחרון של רביל התקיים ב-21 בספטמבר במועדון הי איביזה, ימים ספורים לפני מותו הטרגי. משפחתו ביקשה פרטיות בעת שהם מתמודדים עם האובדן ההרסני, בעוד שמעריציו הרבים ממשיכים להתאבל על לכתו של אחד הכישרונות הגדולים בתחום המוזיקה האלקטרונית של העשור האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה