תרבות ופנאי

הדיג'יי הבינלאומי חושף: "אני מאוד גאה בזה שאני ישראלי"

סרגה, דיג'יי ישראלי בן 31, מצליח לפרוץ לתודעה הבינלאומית עם סאונד חדשני, מופיע במועדונים מובילים באיביזה וניו יורק, ומשקף את ההצלחה ההולכת ומתרקמת של המוזיקה הישראלית בעולם
מערכת ice | 
חגיגות-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בשנה האחרונה, הסצנה האלקטרונית המקומית נתקלה באתגרים רבים, אך הצלחות רבות נרקמות בחו"ל. אחד האמנים שזוכה לתשומת לב רבה הוא סרגה (אדיר סרגה, 31), שהפך לכוח עולה בז'אנר ההאוס. 
לפי פרסום ב-mako, סרגה החל את דרכו בגיל 12, כשהביא דיסקים למסיבות בבית הספר. בגיל 13 הוא החל ללמוד דיג'יי, ובתוך שנים ספורות כבר ניגן במועדונים בתל אביב. ההופעה המכריעה שלו התקיימה בשנת 2017, כאשר הופיע בניו יורק עם הצמד האלקטרוני אודיו פליי. "היה לי סט חימום של שעתיים, ולאחר מכן הוזמנתי לנגן עוד שעתיים נוספות. זו הייתה נקודת מפנה בקריירה שלי," הוא משחזר.
למרות הצלחותיו בחו"ל, סרגה לא נחשב לדמות סופר-מוכרת בארץ, אך הוא מזהה עלייה בביקוש לסגנון שלו. קיץ 2024 הוא בילה בעיקר באיביזה, שם הוא מתאר את המקום כמרכז הקלאבינג העולמי. "איביזה שומרת על רמה ואיכות, זה מקום שנותן במה לתרבות המוזיקלית," הוא אומר.
לאחרונה, השיק סרגה לייבל חדש בשם Stardust, במטרה להביא את סצנת ההאוס לישראל ולקדם אמנים מקומיים. "חשוב לי להעלות את הסאונד הישראלי על הבמה הבינלאומית," הוא מסכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה