רכילות עסקית

"איזה מלך" - יזם הנדל"ן הישראלי רוקד בתחתונים וכובש את הרשת

יזם הנדל"ן, ובעלי "גשם החזקות", שמגר ואקנין, הצטרף למסיבת הרחוב בעיר איביזה בספרד, והוא כנראה לא ציפה לכך שהסרטון בו הוא נצפה לתחתונים בלבד בריקוד בחוץ, יכבוש את הרשתות בעולם | צפו
מערכת ice |  3
שמגר ואקנין באיביזה (צילום צילום מסך)
שמגר ואקנין, בן ה-38, לא חשב כנראה שריקוד באמצע רחוב באיביזה יכבוש את הרשתות החברתיות בעולם, אבל ליזם הנדל"ן והבעלים של גשם החזקות - לשעבר נותנת החסות של בית"ר ירושלים בכדורגל -  ציפתה הפתעה.
במהלך החופשה בספרד, החליט יזם הנדל"ן לעצור לרקוד במסיבת רחוב בעיר הנופש, כאשר הוא עם תחתונים בלבד ורק החלוק מסתיר את גופו, והסרטון בו הוא נצפה רוקד ומתערטל ברחבי העיר ופותח את חלוקו, כבשו אתה רשתות החברתיות. בעמוד ibiza_hype באינסטגרם, העלו את הסרטון וכתבו: "This guy is living his best life in Ibiz", או במילים אחרות: הוא חי את החיים הטובים.
הסרטון זכה למאות לייקים עם תגובות מחמיאות: "אתה אגדה", יחד עם עקיצות על סגנון הריקוד החושני אותו בחר יזם הנדל"ן, בהקשר לעץ מאחוריו: "העץ הזה ראה יותר ממה שהוא יכול לעבד במשך 342 שנות חייו...".
 
צילום מסך אינסטגרם
איש העסקים הצבעוני, לא התרגש מהסרטון הויראלי, והגיב בקצרה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, תוך "האשמה" דווקא למוסיקה בזמן המסיבה של "מלך איביזה" - הדיג'יי דייויד גואטה. בסרטון שעלה גם בטיקטוק, התגובות של הישראלים היו בעיקר מפרגנות: "מה מסעיר, לא מגיע לו ליהנות?", וכן "איזה מלך, נהנה מהחיים"

גשם החזקות, או בשמה גם גשם למשתכן (כעיקר עיסוק החברה בבניה למחיר למשתכן), הינה חברת נדל"ן בבעלות השותפים והמנכ"לים שמגר ואקנין ויוסי מזרחי.  על פי הדיווחים, חברת הנדל"ן מעוניינית להנפיק לאחרונה אג"ח בסכום של 100 מיליון שקל, וזאת כדי לכסות את חובות החברה, יחד עם השקעה נוספת להמשך הפעילות. לפי הערכות מלפני שנתיים, חברת הנדל"ן מוערכת ב-1.5 מיליארד שקל. חברת הנדל"ן שהוקמה בשנת 2016, מתחזקת פרוייקטים בעיר בפריפריה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שווי 1.5 מליארד שקל. חחח (ל"ת)
    התבלבלתם פעמים 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בן 38? או 58? נראה לי התבלבלתם. (ל"ת)
    מה זה??!! 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • זה בדיוק הכיוון אליו הלכתי, אך חשבתי על 83... (ל"ת)
    מרקוס 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור