בעולם

מנכ"ל FTX לשעבר משתף: 'אני מתחיל משרה חדשה כאסיר בכלא"

ריאן סלמה, לשעבר המנכ"ל של FTX דיגיטל מרקטס, מתחיל ריצוי של שבע וחצי שנות מאסר בגין תרומות בלתי-חוקיות לקמפיינים פוליטיים, ומעדכן את פרופיל הלינקדאין שלו בצורה פרובוקטיבית לפני כניסתו לכלא
מערכת ice | 
כלא-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ריאן סלמה, לשעבר המנכ"ל המשותף של FTX דיגיטל מרקטס, עידכן את פרופיל הלינקדאין שלו לקראת כניסתו לכלא הפדרלי קמברלנד, שבו כלואים כ-1,000 אסירים. בפוסט שפרסם, כתב סלמה בגאווה כי הוא מתחיל "משרה חדשה בתור אסיר", והוסיף איור של דובדבן על קצפת. "אני שמח לשתף אתכם שאני מתחיל משרה חדשה בתור אסיר בכלא הפדרלי קמברלנד!". 
גזר דינו של סלמה הוא שבע וחצי שנות מאסר, לאחר שהורשע בתרומות בלתי-חוקיות של עשרות מיליוני דולרים לקמפיינים פוליטיים בארצות הברית, במטרה לקדם את ענייניו של המייסד סם בנקמן־פריד. בנוסף, הוא נידון לשלוש שנות שחרור על תנאי תחת פיקוח ונדרש לשלם קנס של יותר מ-6 מיליון דולר ופיצויים בסך יותר מ-5 מיליון דולר.
לאחר קריסת FTX בנובמבר 2022, התפטר בנקמן־פריד מתפקיד המנכ"ל, והבורסה פשטה רגל. מוקדם יותר השנה, הוא נידון ל-25 שנות מאסר לאחר הרשעתו בפשעים חמורים, כולל הונאה והלבנת כספים. המשפט שלו, שנמשך חודש, הדגיש את הבעיות והסיכונים הגבוהים בעולם הקריפטו, וכיצד התנהלות לא אחראית יכולה להוביל לקריסת חברה גדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה