כסף וצרכנות

יוחננוף או שופרסל: איזה סל פירות וירקות הוא המשתלם ביותר

גם השבוע מחירי הפירות והירקות די מאוזנים במחירם, גם במחירי הפרט וגם בסל הכולל של סלי המזון וההפרשים בין השקלים בודדים משבוע שעבר. ice בדק ומצא, איזה סל פירות וירקות הוא המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
סל הפירות והירקות הזול ביותר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, shutterstock)
סל הפירות והירקות הגיע למצב מחירים מאוזן יחסית, בו אין עליות או ירידות חדות במחירים.
כמדי שבוע ice בדקה והשוותה פירות וירקות בין רשתות המזון. השבוע, סל המזון היה זול יותר בחלק מהרשתות ובחלק אחר הסל התייקר טיפה בכמה שקלים. הסיבה לכך היא, שחלק מהרשתות הורידו מחירים גבוהים שהיו כדי להשוות לשוק, ואלו שהתייקרו העלו בהתאם לשוק.
בדקנו והשוונו בין 6 רשתות סופרים, סל פירות וירקות המכילים: בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה, קישוא, כרוב לבן, אבוקדו, חציל, תפוח עץ חרמון, בננות, אפרסק, תפו"א מנגו ואגס, בין מספר רשתות מזון און ליין באינטרנט שנבדקו במוצאי שבת.
הרשת עם הסל הזול ביותר, היא הסל של יוחננוף  עם סל של 145.60 שקלים, לעומת הסל היקר ביותר של רשת קרפור  עם סל של 198.05 שקלים, שזה ירידה של חמישה שקלים משבוע שעבר. המחירים בסל השבועי בחלקן ירדו בכמה שקלים משבוע שעבר, ובחלק אף אין שוני. מה שמעיד על קו סטטי של מחירים בסקטור זה.
לפי דו"ח החקלאות של הפירות והירקות, השבוע נראה כי ישנה ירידה במחירי הקישואים, פלפלים אדומים, באגסים, בענבים בהירים ובעיקר בענבים כהים.
אין ספק שסלי פירות וירקות הם סלים לא זולים, אם תעשו השוואה תוכלו לחסוך לא מעט כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה