רכב

רוסלנה רודינה וטילטיל נפגשו לשיחזור של גמר הישרדות

גזפרו, המתמחה בייבוא מקביל, והינה יבואנית המולטי ברנד הגדולה בישראל, ערכה

בסופ״ש האחרון את ימי המכירות שלה והציגה את המלאי החדש

מערכת ice | 
אירוע המכירות של גזפרו (צילום דניס קפל)
בימים חמישי ושישי האחרונים ערכו בגזפרו את ימי המכירות לרכבים החדשים שברשותם. האירוע התקיים באולם התצוגה המפואר של היבואנית בעמק חפר. בין האורחים שנכחו באירוע המכובד והתעניינו ברכבים החדשים, ניתן היה להבחין בדוגמנית ואשת העסקים שמשמשת כפרזנטורית של גזפרו רוסלנה רודינה, השחקן המבטיח עופר חיון שנבחר רק החודש כפרזנטור של גזפרו, חיבור שהחל עת שהגיע להתעניין ברכב חדש.
כמו כן באירוע נכחו גם הידוען ומי שמפורסם גם כנהג מונית, לירון אורפלי (טילטיל), צמד מנחי ערוץ הספורט שמגישים את פינות הרכב הנצפות ביותר, בועז קורפל וכפיר כשריאן ויו״ר איגוד המוסכים רונן לוי. גזפרו פועלת בתחום הרכב כבר משנת 2005, והחל משנת 2016 השתלבה בתחום יבוא הרכבים.

החברה פועלת מעמק חפר ומתמחה ביבוא מקביל של דגמי רכב ייחודיים ממיטב היצרניות המובילות בעולם, ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות מימון. גזפרו מחזיקה כמות מותגים ענקית של 23 מותגי רכב והינה היבואנית המולטי ברנד הגדולה בישראל.
אודי תמיר, מנכ״ל גזפרו: ''עדיין מתאוששים מהאירוע המרגש שעלה על כל הציפיות. תמיד מדהים לפגוש לקוחות חדשים ולספר את הסיפור שלנו. אנחנו תמיד מחפשים להציע ללקוחותינו את המגוון הרחב ביותר של רכבים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. גם הפעם רבים שהגיעו לאירוע המכירות הענק הביעו עניין ברכישת רכב חדש וחוזים חדשים נחתמו. שיתוף הפעולה עם השגרירים שלנו רוסלנה רודינה ועופר חיון מביא את גזפרו לקהלים חדשים ואנו שמחים תמיד לחגוג ולארח״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה