שיווק ופרסום

רוסלנה רודינה חוגגת: זה הפרטנר החדש שהצטרף אליה

עופר חיון נבחר להיות פרזנטור יבואנית הרכב "גזפרו" וישתף פעולה עם רוסלנה רודינה. "אנו שמחים על צירפו של עופר חיון למשפחת גזפרו"
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה בקמפיין לנעלי SCOOP (צילום עידו לביא)
עופר חיון, כוכב הסדרה "להיות איתה" ו-"שעת נעילה", מצטרף לרוסלנה רודינה כפרזנטור יבואנית הרכב "גזפרו". חיון יוביל את המהלכים הפרסומיים הקרובים של היבואנית ויחד עם רודינה ייצגו את יבואנית הרכב בפרסומים ובימי המכירות שעורכת "גזפרו" במהלך השנה כאשר הקרוב ב-8-9 בספטמבר.
חיון, 38, המככב במשך שנים, בקולנוע ובטלוויזיה, מזוהה ומוכר בעיקר בתפקידיו ב"שעת נעילה", "מנאייכ" ו"להיות איתה". בימים אלו מצלם סדרה חדשה "שישה אפסים" שם יגלם את אמיר, שזוכה בפרס הראשון בלוטו. עוד עובד חיון על התפקיד הראשי במחזמר "קזבלן" אותו יחלוק יחד עם הזמר איתי לוי. חיון צירף בשנה האחרונה לתואר השחקן, גם את התואר דוגמן עת שהתחיל לדגמן לרשת אופנה מצליחה. במקביל לעיסוקיו הרבים, מעביר עופר הרצאה מצליחה על חייו כילד בשנות השמונים באשדוד.

את הקמפיין תמשיך להוביל אשת העסקים והדוגמנית רוסלנה רודינה (33), המלווה את יבואנית הרכב החל משנת 2021. במהלך השנה השתתפה רודינה בשלל פעילויות פרסומיות של יבואנית הרכב וכן לקחה חלק בימי המכירות שהתקיימו באולם התצופה המפואר בעמק חפר. רוסלנה היא אשת עסקים עם קו בגדי ים מצליח, ודוגמנית מצליחה ומבוקשת בתעשייה.
 
"גזפרו" פועלת בתחום הרכב כבר משנת 2005, והחל משנת 2016 השתלבה בתחום יבוא הרכבים. החברה פועלת מעמק חפר ומתמחה ביבוא מקביל של גדמי רכב ייחודיים ממיטב היצרניות המובילות בעולם, ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות מימון. גזפרו מחזיקה כמות מותגים ענקית של 23 מותגי רכב והינה יבואנית המולטי ברנד הגדולה בישראל.
אודי תמיר, מנכ"ל "גזפרו": "אנו שמחים על צירופו של עופר חיון למשפחת גזפרו, שגם שיתוף הפעולה איתו החל בעת שהגיע להתעניין ברכישת רכב חדש. חיון הוא שחקן מוערך ומוכשר שאוהב ומתעניין ברכבים מיוחדים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. עופר מצטרף אל הפרזנטורית האהובה שלנו, רוסלנה רודינה, ושניהם יתארחו ב-8-9 בספטמבר באירוע מכירות מיוחד שנקיים באולם התצוגה המפואר אשר בעמק חפר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה