ויראלי

רוסלנה רודינה מגיבה לסערת בן אל תבורי: "נחרדתי מהרפש"

הדוגמנית וכוכבת הריאליטי בתגובה ראשונה לסערת ההקלטות: "מכירה את אורטל כבר שנתיים פלוס מאוד מקרוב ואת תו המתוק ואני יודעת איזה לביאה היא וכמה שהמשפחה שלה עוזרת לה. נחרדתי שכל הרפש הזה יצא החוצה והכי כואב לי על תו שיגדל ויחשף לגועל הזה".
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה בקמפיין לנעלי SCOOP (צילום עידו לביא)
סערת ההקלטות של בן אל תבורי והצרחות כלפי פרודתו ואם בנו, אורטל עמר, מרתיחים את כל הביצה של הסלבס והיום (רביעי) נרדשה רוסלנה רודינה, פרודתו של איל גולן כדי להגיב לפרשה המכוערת שקיבלה לא מעט תפניות.
רודינה כתבה: "היי חברים, אני לא מרבה לעשות את זה ונמנעתי מלהגיב על זה למרות שפנו אליי לתגובה סירבתי לא אוהבת להכנס לחיים אישיים של אנשים ובטח לא בין בני זוג כמו שלא הייתי רוצה שישפטו את שלי".

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי המשיכה: "אבל ראיתי את הפוסט של אורטל ולא יכולתי להישאר אדישה. אני מכירה את אורטל כבר שנתיים פלוס מאוד מקרוב ואת תו המתוק ואני יודעת איזה לביאה היא וכמה שהמשפחה שלה עוזרת לה. נחרדתי שכל הרפש הזה יצא החוצה והכי כואב לי על תו שיגדל ויחשף לגועל הזה".
רודינה טענה: " קראתי את הפוסט שלה ואני מבקשת לחזק אותה ומבקשת גם מכם, אל תהיו עם יד קלה על המקלדת, תניחו לה תנו להם לעבור את הסערה המכוערת הזו ושיצאו ממנה מגובשים וחזקים, ואולי יהיה כאן שינוי אני מאחלת להם יש להם ילד מדהים שלא משנה מה נגיד, זקוק לשני ההורים. מאוד מקווה שהמצב ישתנה וזו רק עוד תקופה שהייתה צריכה לזעזע ולהביא שינוי. שולחת חיבוק ענק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוסלנה גרושתו של אייל גולן
    גלי 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתן מחפשות פירסום בכל מחיר.כל הגרושות שלו מחפשות צומת לב ו פירסום .מספיק תניחו לבן אדם
    סגור
  • 1.
    כאוס
    ציפורה 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל הסלב למינהם יתעסקו בענינים שלהם . כי אם נתח את תיבת הפנדורה ,יש על כל אחד מה לאמר .
    סגור