שיווק ופרסום

בצל העלייה בשימוש בקורקינטים: הקסדות החכמות מגיעות לארץ

מותג הקסדות החכמות LIVALL יגיע בימים אלו לארץ בייבוא רשמי של חברת "דוגית". המותג הוא מהמובילים בעולם בפיתוח וייצור קסדות חכמות. המחירים ינועו בין 299-779 שקלים
מערכת ice | 
קסדה חכמה (צילום יחצ דוגית)
מותג הקסדות החכמות LIVALL יגיע בימים אלו לארץ בייבוא רשמי של חברת "דוגית". המותג הוא מהמובילים בעולם בפיתוח וייצור קסדות חכמות שמשלבות תאורה קדמית ואחורית בהתאם לכיוון הנסיעה, ולהן גם מגוון טכנולוגי רחב שמסייע לשמור על בטיחות הנוסע.
הקסדות מתאימות למגוון רחב של שימושים מלבד רכיבה על אופניים וקורקינט: גלגליות, סקייטבורד, אופניים ללא מנוע עזר חשמלי, קורקינט רגיל והוברבורד. בתור התחלה, חברת דוגית תשווק בישראל כחמישה דגמים שיהיו זמינים במידות שונות להתאמה מרבית לקוטר הראשים של הרוכבים. את הקסדות ניתן להשיג באתר דוגית, בחנויות היבואן בתל־אביב, אור עקיבא ואילת וכן ברשתות החשמל והטכנולוגיה כמו KSP ועוד.
טווח מחירי הדגמים ינוע בין 299-779 שקלים, ויציע דגמים בסיסיים (שיכללו אלמנטים של תאורת בלימה אחורית אוטומטית, זיהוי נפילה, הדלקה וכיבוי אוטומטיים, עמידות למים בתקן IPX4, חיבור לאפליקציה ועוד), ועד דגמים בכירים שיכללו תוספות מיוחדות ויקרות יותר כמו פקודות קוליות בנגיעה אחת, תאורת בלימה אחורית ותאורה קדמית חזקה במיוחד לראות ולנראות, חיישני תאורה, לחצן SOS וזיהוי נפילה, מענה לשיחות וניווט קולי ועוד.
פיתוח הקסדות כלל רישום של יותר מ-180 פטנטים, ולכולן אישורים מחמירים ותווי תקן מרחבי העולם, כולל CE, ROHS ו-BQB. הקסדות מופצות כיום בלמעלה מ-60 מדינות, וצוותי החברה ממוקמים במדריד, אוקלנד (ניו זילנד) וסן פרנסיסקו. לכלל הקסדות קישוריות Bluetooth להתממשקות מהירה עם הסמארטפון, ובדגמים היוקרתיים מוצע גם שלט רחוק המאפשר שליטה על המוזיקה, איתותים, ניווט קולי, מענה לשיחות ומערכת סאונד מבית JBL.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה