טלוויזיה

הפטריוטים בשידור מיוחד מעזה: מדוע הופסקה התכנית?

מגל הגיע לשכונת אל רימאל ראיין את החיילים שנמצאו בתוך העיר ואמר: "נמצאים איתנו החבר'ה מהצנחים, גדוד 890, הייתי ב-202, אבל בסדר. נמצאים איתנו מארבע קצוות הארץ", והחיילים הציגו את עצמם", לאחר מכן מגל קיבל הודעה כי צריך לנוע והשידור נקטע וחזר לאולפן
מערכת ice | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
ערוץ 14 שינה אולפן לפחות לערב אחד. אמש (חמישי) הפאנל שהגיע מכל קצוות הארץ הפך למסיבה של ממש. הפטריוטים שידרו בפעם הראשונה מחוף עזה, כאשר ינון מגל נכנס בשכפ"ץ לשכונת רימאל שהופגזה וננטשה ודיבר עם החיילים במסגרת התכנית של ערוץ 14.
מגל ראיין את החיילים שנמצאו בתוך העיר ואמר: "נמצאים איתנו החבר'ה מהצנחים, גדוד 890, הייתי ב-202, אבל בסדר. נמצאים איתנו מארבע קצוות הארץ", והחיילים הציגו את עצמם", לאחר מכן מגל קיבל הודעה כי צריך לנוע והשידור נקטע וחזר לאולפן.
 
רק אמש מגל כתב כך לעוקביו: "יום חמישי לפני שבועיים - אלחנן קליין הי״ד יוצא לאפטר קצר, חזרה משירות מילואים במסגרת המלחמה הנוכחית. אלחנן היה אדם מדהים וגם במקרה עובד ערוץ 14. בדרך הביתה רגע לפני שהוא מגיע לאשתו והילדים - הוא נרצח באכזריות על ידי מחבלים שפלים".

עוד כתב: "אלחנן קליין הוא גיבור, לפני שנה פירסמתי את הסרטון בו רואים את אלחנן במילואים אחרים, מנטרל מחבל שניסה להרוג יהודים, הוא נתן מעצמו כל חייו למען אחרים - ועכשיו יש הזדמנות להחזיר לו חזרה, להנציח אותו ולעטוף את הילה אשתו והילדים. החברים של אלחנן פתחו בקמפיין גיוס למען המשפחה המיוחדת של אלחנן והנצחת הרוח המיוחדת שלו. אז הנה הזדמנות לעשות משהו טוב ולהעניק רוגע, שקט נפשי ומעט נחמה בתוך הכאב והאובדן הנורא".
 
עד כה אגב, גויסו למעלה מ-816 אלף שקלים, בעוד היעד הראשוני היה חצי מיליון שקלים, כאשר אם ברצונכם לתרום גם למשפחת קליין שאיבדה את אב המשפחה אלחנן ז"ל, אתם יכולים להגיע לאתר התרומות על ידי לחיצה על הלינק המצורף כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה