ויראלי

חיים כהן נזכר בכאב: "מחפש את המילים ולא מוצא"

באי יריד האוכל של תל אביב נתקלו בכרזה שעליה מתנוססת תמונתו של שאולי גרניגליק ז"ל, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה בדצמבר האחרון. החייל שנפל בקרבות היה חלק מצוות שתפעל עבור השף את דוכני השף בירידים לאחרונה ובהבר נכתב על ידי חבריו: "שמחת החיים שלו מלווה אותנו מדי יום מאז שנהרג"
מערכת ice | 
חיים כהן (צילום אינסטגרם/ חיים כהן)
במחווה עוצמתית של השף חיים כהן לשאולי גרינגליק ז"ל ניתן לראות עד כמה המוות של חבר הצוות שלו, השפיעה עליו. במהלך ההשתתפות ביריד האוכל של תל אביב בצמוד לדוכן שמפעיל שם השף, נתלתה כרזה גדולה גדולה כהנצחה לגרינגליק עם הסבר מדוע.
באי יריד האוכל של תל אביב נתקלו בכרזה שעליה מתנוססת תמונתו של שאולי גרניגליק ז"ל, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה בדצמבר האחרון. החייל שנפל בקרבות היה חלק מצוות שתפעל עבור כהן את דוכני השף בירידים לאחרונה ובהבר נכתב על ידי חבריו: "שמחת החיים שלו מלווה אותנו מדי יום מאז שנהרג", גם השף כהן הוסיף "מחפש את המילים ולא מוצא".

כמובן שבכרזה ציטטו גם את המילים של גרינגליק שאף היה אמור לקחת חלק בתכנית "הכוכב הבא" של קשת 12, אך הוא עזב כדי להצטרף ללחימה בעזה שם נפל: "מבטיח להמשיך להילחם על המדינה הזאת שאני אוהב וגם על החלומות שלי בעתיד".
הוא גם אמר: "כרגע יש רק דבר אחד בראש שלי וזה להילחם בחושך עד שנראה את האור". כזכור, בתכנית שממנה נבחרה לבסוף עדן גולן, הקדישו לגרינגליק חלק חשוב בעונה כשגם שידרו את האודישן שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה