בארץ

הותר לפרסום: חייל צה"ל נהרג מפגיעת כטב"ם בגליל המערבי

הלחימה בצפון ממשיכה לגבות קורבנות. דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של רס"ר במיל' ולרי צ'פונוב, בן 33 מנתניה שנפל מפגיעת כטב"ם של חיזבאללה. במהלך הלילה צה"ל תקף עמדה צבאית במרחב תסיל שבדרום סוריה. הנשיא ביידן: "זה הזמן להפסיק את המלחמה, ולהפסיק אותה לא אומר להפסיק לרדוף אחרי סינוואר"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום vecteezy, דובר צהל)
דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של רס"ר במיל' ולרי צ'פונוב, בן 33 מנתניה, שנהרג אתמול מפגיעת כטב"ם בגליל המערבי. צ'פונוב שירת כקצין הרכב של גדוד 9308, חטיבת אלון (228). צ'פונוב יובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנתניה בשעה 11:00.
במהלך הלילה צה"ל תקף עמדה צבאית במרחב תסיל שבדרום סוריה בתגובה לשיגור שזוהה אמש  לעבר דרום רמת הגולן ונפל בשטח פתוח, אין נפגעים. עם שעות הערב אמש, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב א-טייבה בדרום לבנון.
לפנות בוקר (שעון ישראל) נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס למלחמה בין ישראל לחמאס, ואמר במסיבת עיתונאים בוושינגטון כי "קבינט ניהול המלחמה הישראלי הוא מהשמרנים ביותר בהיסטוריה של המדינה. יש הרבה דברים שהלוואי שהייתי מצליח לשכנע את ישראל לעשות, אבל השורה התחתונה היא שיש לנו הזדמנות עכשיו".
"זה הזמן להפסיק את המלחמה, ולהפסיק אותה לא אומר להפסיק לרדוף אחרי סינוואר. אם שמתם לב, יש אי-שביעות רצון גוברת בגדה המערבית מחמאס. צריכים להתקדם לעבר הפסקת אש. היום שאחרי ברצועת עזה צריך להיות ללא כיבוש ישראלי", אמר הנשיא ג'ו ביידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה