בארץ

הותר לפרסום: חייל צה"ל נפל בקרבות סמוך לטול כרם

רס"ל במיל' יהודה גטו, בן 22 מפרדס חנה-כרכור, נפל אמש בקרבות במחנה הפליטים נור א-שמס. במהלך מבצע לסיכול טרור שביצע צה"ל אתמול במחנה הפליטים שממזרח לטול כרם, שבמסגרתו נפרצו צירים ונוטרלו מטענים, התפוצץ מטען של עשרות קילוגרמים על רכב מסוג פנתר
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צה"ל)
דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (שני) כי רס"ל במיל' יהודה גטו, בן 22 מפרדס חנה-כרכור, נפל אמש בקרבות במחנה הפליטים נור א-שמס. גטו שימש נהג מבצעי ושירת ביחידת דובדבן. הוא נהרג מפיצוץ מטען על רכב פנתר. נוסף על כך, במהלך האירוע מפקד בדובדבן נפצע באורח קשה. 
על פי הפרטים שפורסמו, במהלך מבצע לסיכול טרור שביצע צה"ל אתמול במחנה הפליטים שממזרח לטול כרם, שבמסגרתו נפרצו צירים ונוטרלו מטענים, התפוצץ מטען של עשרות קילוגרמים על רכב מסוג פנתר, שעמד במרחב מחנה הפליטים. בעת הפיצוץ היו ברכב הנהג המבצעי, גטו, וכן מפקד מיחידת דובדבן.
 
דובר צה"ל הוסיף כי ⁠רכב הפנתר עמד במרחב שלא היה בו חשש למטענים ולכן גם לא בוצע בו חישוף באמצעות שופל או D9. לאחר הפיצוץ פונו הלוחמים לקבלת טיפול רפואי, הנהג המבצעי נהרג והמפקד נפצע באורח קשה. ⁠שאר הלוחמים שהיו ברכב קודם לכן, ירדו ממנו טרם הפיצוץ לטובת ביצוע משימה רגלית מבצעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה