בארץ

ההסלמה בצפון נמשכת: צה"ל תקף מתחם צבאי ומטרות טרור של חיזבאללה

על רקע היירוט שנשמע הבוקר בשמי חיפה, דובר צה"ל הודיע כי מדובר בזיהוי שווא בעקבות שיגור מיירט ומחשש לנפילת שברי יירוט. בתגובה להפלת כטמ"ם צה"ל שפעל בשמי לבנון, צה"ל תקף במהלך הלילה מתחם צבאי ומטרות טרור נוספות של חיזבאללה בעומק ובדרום לבנון

מערכת ice | 
רקטות מלבנון (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
מוקדם יותר הבוקר (שלישי) נשמע יירוט בשמי חיפה, בעקבות כך מסר דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, כי מדובר בזיהוי שווא בעקבות שיגור מיירט ומחשש לנפילת שברי יירוט. "בתגובה להפלת כטמ"ם צה"ל שפעל בשמי לבנון: צה"ל תקף במהלך הלילה מתחם צבאי ומטרות טרור של חיזבאללה בעומק ובדרום לבנון", כך מסר דובר צה"ל הבוקר.
לצד זאת, ציין דובר צה"ל כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה מתחם צבאי של יחידה 4400, יחידת ההתעצמות הלוגיסטית של ארגון הטרור חיזבאללה, המשמשת גורם לשינוע אמצעי לחימה אל לבנון ובתוכה.
"במתחם נתקפו שני מוקדים הממוקמים במרחב בעלבכ שבעומק לבנון", לשון דובר צה"ל. מלבד זאת, דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, הוסיף כי צה"ל תקפות מטרות טרור נוספות במרחב עיתרון שבדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו על ידי צה"ל, אתר צבאי ושני מבנים צבאיים של חיזבאללה. 
לוחמי ההגנה האווירית יירטו בשעה האחרונה, מטרה אווירית חשודה שזוהתה בשמי הים מול חופי חיפה, לא הופעלו התרעות על חדירת כלי טיס עוין על פי מדיניות. מטעם דובר צה"ל נמסר: "אין נפגעים ולא נגרם נזק". כאמור, אותן תקיפות צה"ל שהתרחשו אמש (שני), בוצעו כתגובה להפלת כטמ"ם צה"ל שפעל בשמי לבנון.
עוד דווח לאחרונה, כי רקטות שוגרו במטח אל עבר הגליל. על פי דיווחים ערביים, מספר ההרוגים בתקיפה של חיזבאללה בצפון לבנון עומד על שבעה כאשר שלושה מהם הם מחבלי ארגון הטרור. 
על רקע עסקת החטופים, נרשמו מספר דיווחים בארה"ב הכוללים טענות כי בדוחא איימו לגרש את הנהגת ארגון הטרור חמאס, זאת במידה ולא תקבל את ההצעה לעסקת חטופים. על עף אותו דיווח, גורמים קטאריים הבהירו היום כי אין לאותה ידיעה בסיס. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה