בארץ

בן גביר משתולל: "לכבוש את עזה, מלחמה עם חיזבאללה"

השר לביטחון לאומי נשא דברים בוועידת מרכז השלטון המקומי בתל אביב. על ה-7 באוקטובר: "אני מקווה שביבי וגלנט לא יעשו עוד פעם דברים שהם סיננו ומידרו אותי. אם היו שומעים לי, יכול להיות שהיה אחרת". על בני גנץ: "מקדם השתמטות, בא ליצור כאוס". על הישיבה בממשלה: "אחרי שהמחנה הממלכתי יצאו, אני אעדכן מה הדרישות שלי"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי, נשא דברים הבוקר (ראשון) בוועידת מרכז השלטון המקומי MUNI EXPO 2024 בסימן "תקומה ישראלית". לדבריו, "החזון שלי זה לכבוש את עזה ומלחמה עם חיזבאללה". הפרסום מתרחש על רקע חילופי דברים קשים בין השר בן גביר, לבין קרוב משפחתה של החטופה כרמל גת, שניר דן.
"במשך כל השנה לפני ה-7 באוקטובר אמרתי 'בואו נפציץ את עזה' וביקשתי לעצור את כניסת העזתים לישראל", אמר השר בן גביר. "את עזה צריך לכבוש. גם עם חיזבאללה צריך להילחם, כי אין ברירה. השלינו את עצמנו מספיק עם הסכמי שלום והתנתקות, רק עם מלחמה אפשר לנצח אותם. אנחנו עדיין לא עושים את הכל. אנחנו צריכים לעצור להם את הדלק".
 
יו"ר עוצמה יהודית התייחס לחוק הגיוס: "הפתרון זה לבוא אלינו למשטרה. פתחנו במשמר הגבול פלוגה חרדית. יש מקום ל-4,600 שוטרים חדשים. אני אשמח שהציבור החרדי יבוא למשטרה, לשירות הכבאות, למג"ב. יש מה לעשות איתם. מי שמקדם השתמטות זה בני גנץ".
על בני גנץ: "הסכמנו שהוא ייכנס לממשלה, וחשבנו שהוא בא ליצור אחדות, אבל בפועל הוא בא כדי ליצור כאוס ולקדם את האג'נדה הפוליטית שלו. אני אומר לו - בני, לך לשלום. אם מביאים עסקה מופקרת ומרימים דגל לבן – אני לא שם. אני שמח שכרגע אנחנו לא במצב הזה, ושאין עסקה מופקרת. אחרי שהם יצאו, אני אעדכן מה הדרישות שלי".
 

על הדרישות מנתניהו: "אני אדרוש שהכוח שלנו יבוא לידי ביטוי. אני צריך לחזור ולהיות כוח מוביל כמו שהיינו לפני שגנץ נכנס. אני מקווה שביבי וגלנט לא יעשו עוד פעם דברים שהם סיננו ומידרו אותי. אם היו שומעים לי, יכול להיות שה-7 באוקטובר היה אחרת". לגבי שימוע המפכ"ל: "לא באתי להשפיל אותו. אני רוצה ששוטרים וקצינים יקיימו את המדיניות שלי". 
בן גביר היה בדרכו לוועידת השלטון המקומי בתל אביב, כאשר דן צעק: "איך עזרת לשחרר היום את כרמל?". השר אמר לשניר כי הוא "בעד לעצור להם את הדלק", וקרוב המשפחה הטיח בו: "חזרו עכשיו חטופים, אמרו שהסיוע ההומינטרי עוזר להם, איך זה יעזור?". בתגובה אמר השר: "תפסיק עם הדעות השמאלניות שלך, תפסיק להיות שמאלני". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה