ויראלי

שרית חדד חוגגת יום מאושר: "אני שלך ולצידך תמיד"

תמר יהלומי כתבה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה, כולל תמונה משותפת ורומנטית של השתיים ברכה ליום ההולדת של הזמרת: "יום הולדת שמח לב ליבי אישתי, אהובתי, זכיתי בנשמה היפה ביותר, צנועה וענווה, רבים חוץ ממני יעידו"
מערכת ice | 
שרית חדד (צילום אינסטגרם/ שרית חדד)
רק לפני כחודש הזמרת שרית חדד בירכה את בת הזוג שלה, תמר יהלומי, לרגל חגיגות יום הולדתה והחלפת הקידומת ל-30. הזוגיות של השתיים נחשפה בספטמבר 2021, בקליפ לשירה של חדד, "אהבה כמו שלנו". כעת, הגיעה תורה של יהלומי להיות בצד המברך.
יהלומי כבתה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם שלה, כולל תמונה משותפת ורומנטית של השתיים: "יום הולדת שמח לב ליבי אישתי, אהובתי, זכיתי בנשמה היפה ביותר, צנועה וענווה, רבים חוץ ממני יעידו".

עוד כתבה יהלומי לזוגתה: "את שמש וכל קרן בך היא אור לעולם הזה. המשפחה שהקמנו היא האדם השלם שאני היום, תודה שבתקופה כזאת שכלום בה לא בטוח את המקום הבטוח ביותר עבורי…כל המילים שבעולם לא ישתוו לרגשות שבליבי וכל השירים שבעולם לא יסבירו את מה שבפנים אני שלך ולצידך תמיד".
כזכור ביום ההולדת של זוגתה, כתבה חדד: "אהבה שלי, השמש של חיי, היה שווה לחכות חיים שלמים כדי שתגיעי, הבאת איתך אור לחיים שלי ואחרי שהגעת, גם לחיי הגיעו רק דברים טובים. לכל מקום שאת מגיעה את מביאה חיים, תקווה, כנות ואהבת חינם. הלוואי והעולם היה מלא ביהלומים כמוך, ומכולם אני שזכיתי בך. תודה לאלוהים עלייך, תודה שאת בוחרת בי ואני בך כל יום מחדש. מזל והרבה טוב אהבת חיי. יתר הברכות, כמו תמיד בבית שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה