תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 מפתיע: "אני כזה מטומטם ועלוב"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, בפנייה לבעלי העסקים שנפגעו מהמלחמה: "אני כזה מטומטם. בקורונה העמדתי את הפייסבוק שלי ואת שירותי הקופירייטינג העלובים שלי לטובת עסקים קטנים שנפגעו. למה לא לעשות את זה גם במלחמה?"
תום נחום |  4
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר הפעם במוקד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שחשף סיפור מפתיע על עיתונאי 'ידיעות אחרונות' ופאנליסט חדשות 12נדב איל, אשר הגיב בהרחבה למתקפות של אנשי ערוץ 14 נגדו ונגד חבריו בחדשות 12, כאשר לאחר שיאיר שרקי חשף כי הותקף ברחוב על ידי צופה ערוץ 14 והאשים את ינון מגל, והתגובה הנזעמת של מגל, נפתחה חזית נוספת בין אנשי ערוץ 14 לבין כתב חדשות 13, אביעד גליקמן.
בתוך כך, אחרי שפאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, תקף בחריפות את גליקמן ואמר לו בצורה ברורה מה דעתו עליו, כעת פתחי מנסה להתגייס למען עסקים קטנים שנפגעו מהמלחמה וזקוקים לעזרה וכתב כך: "אני כזה מטומטם. בתקופת הקורונה העמדתי את הפייסבוק שלי ואת שירותי הקופירייטינג העלובים שלי לטובת עסקים קטנים שנפגעו וצריכים עזרה. למה לא לעשות את זה גם במלחמה? אז יאללה. יש לכם עסק קטן/בינוני שצריך עזרה? שלחו לי ואשתף בפייסבוק. 2...3... ש-ווק (אמרתי לכם עלוב)".
 
תחילה, מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לציוץ של פעילת המחאה שני גרנות לובטון ממפגן התמיכה בישראל בוושינגטון בו כתבה 'קפלן פינת די.סי.' בזלזול וענה: "קפלן פינת די סי? מוזר. אבל איפה דגלי אש"ף? ואיפה מפריעים לתפילת נעילה?".

מי שתקף את סג"ל על דבריו היה כאמור, כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, שכתב בתגובה לדבריו של מגיש ערוץ 14 כך: "ואחר כך הוא יקרא ל"אחדות" ויגיד "כוחנו באחדותנו". בורג ראשי במכונת הרעל והביוב הביביסטית אראל סג"ל. האיש שלא מפסיק ללכלך על גיבורי ישראל. מעניין אם הוא כבר התנצל בפני אחים לנשק".פאנליסט 'הפטריוטים' נועם פתחי תקף כאמור בחזרה את גליקמן וכתב: "אתה הביוב הכי מסריח פה שצייץ לדעתי שעות אחרי הטבח. אתה וחבורת בר שם אור שולטתתת. בעצם אולי חיכית חצי יום ואז התחלתם להקיא פה. אל תטיף".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ערוץ בובה ביבי (ל"ת)
    אמירה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    וואו איזה פה מלוכלך (ל"ת)
    אזרח 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אני מאחל לכל עובדי ערוץ 14 טחורים (ל"ת)
    דודו 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 1.
    14 תת רמה מקצועית וערכית. ערוץ שופר של משפחת נתניהו
    במימון אוליגרך 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 5
    על שלוחותיה
    סגור