תקשורת ומדיה

כוכב ערוץ 14 חוטף מכתב חדשות 13: "מכונת רעל ביביסטית"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, תקף את פעילת המחאה שניכסה לה את מפגן התמיכה בישראל בוושינגטון: "קפלן פינת די סי? מוזר. אבל איפה דגלי אש"ף? ואיפה מפריעים לתפילת נעילה?", כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, תקף: "מלכלך על גיבורי ישראל"
תום נחום | 
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
העימותים בין אנשי התקשורת מערוצי החדשות השונים נמשכים, כאשר הפעם במוקד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שחשף סיפור מפתיע על עיתונאי 'ידיעות אחרונות' ופאנליסט חדשות 12נדב איל, אשר הגיב בהרחבה למתקפות של אנשי ערוץ 14 נגדו ונגד חבריו בחדשות 12, כאשר כעת, לאחר שיאיר שרקי חשף כי הותקף ברחוב על ידי צופה ערוץ 14 והאשים את ינון מגל, והתגובה הנזעמת של מגל, נפתחה חזית נוספת בין אנשי ערוץ 14 לבין כתב חדשות 13, אביעד גליקמן.
תחילה, מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לציוץ של פעילת המחאה שני גרנות לובטון ממפגן התמיכה בישראל בוושינגטון בו כתבה 'קפלן פינת די.סי.' בזלזול וענה: "קפלן פינת די סי? מוזר. אבל איפה דגלי אש"ף? ואיפה מפריעים לתפילת נעילה?".

מי שתקף את סג"ל על דבריו היה כאמור, כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, שכתב בתגובה לדבריו של מגיש ערוץ 14 כך: "ואחר כך הוא יקרא ל"אחדות" ויגיד "כוחנו באחדותנו". בורג ראשי במכונת הרעל והביוב הביביסטית אראל סג"ל. האיש שלא מפסיק ללכלך על גיבורי ישראל. מעניין אם הוא כבר התנצל בפני אחים לנשק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה