טלוויזיה

כתב ערוץ 14 נפרד: "אוהב ואזכור עד יומי האחרון"

הלל ביטון רוזן ספד לחברו שנהרג בעזה: "7 באוקטובר כמובן שאתה טלפון ראשון, 'הלל אחי זאת מלחמה נכון?'. שעה אחרי אתה שולח לי תמונה שאתה בכיוון דרום. נכנסת לעזה. נפלת על הגנת העם והארץ שלנו כגיבור. סרגיי שמרקין. ה' ייקום דמך אח שלי, שכל כך אהבתי, ואוהב ואזכור עד יומי האחרון"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום יחצ)
היום הקשה שעבר על צה"ל היום (שבת) ברצועת עזה, עם חמישה חיילים הרוגים בשל פיצוץ ממולכד בפיר מנהרה, הביא עימו גם בשורה קשה לכתב חדשות 14, הלל ביטון רוזן, שחברו הטוב היה בין החיילים שמצאו את מותם.
ביטון רוזן כתב: "סרגיי אחי אהוב ליבי, מה לא עברנו ביחד. מהיום שהכרנו ועד היום שנהרגת היית חלק משמעותי מחיי. אריה אמיתי. גבר שבגברים. לא משנה מתי ומה עברתי, תמיד היית שם בשבילי ולצידי. סגל מחלקה 2. שי יוצא לקצינים".

עוד המשיך: "אני ואתה מפקדים לבד כמעט חצי שנה על 50 חיילים. שעתיים שינה בלילה טוב, אוכלים בעמידה, ולא מפסיקים לצחוק. כל הזמן איימת עליי שכשאני בצפון להודיע לך.
היית בא עד לאיפה שאני משדר עם אוכל ושתיה. נותן חיבוק עוטף, מצחיק אותי, מעודד והולך. כשהתארסתי הגעת מקריית שמונה עד לירושלים לחגוג איתי. באת לשעה וחצי וחזרת. ״מה לא נכבד אותך אחי?״. וזאת הפעם האחרונה שנפגשנו".
לסיום כתב על חברו: "משכתי אותך לגדוד המילואים שלי, אמרת לי ״אם כבר מילואים אז רק איתך״. הסברתי לך לאחרונה שלצערי העבודה והצבא מתנגשים, ואמרת לי ״טוב אחפש מקום אחר - אני חייב להיות במלחמה הבאה״. וכך היה. 7 באוקטובר כמובן שאתה טלפון ראשון, ״הלל אחי זאת מלחמה נכון?״. שעה אחרי אתה שולח לי תמונה שאתה בכיוון דרום. נכנסת לעזה. אריה. ונפלת על הגנת העם והארץ שלנו כגיבור. סרגיי שמרקין. ה׳ ייקום דמך אח שלי, שכל כך אהבתי, ואוהב ואזכור עד יומי האחרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה