תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 מתפרק ונפרד: "כואב לי בלב"

מגיש חדשות 12, ירון אברהם, הגיב בכאב להודעה על נפילתה של סמל רוני אשל ז"ל: "רוני, שהוגדרה עד עכשיו כנעדרת, לא נחטפה אלא נרצחה. כואב לי בלב"
תום נחום |  3
ירון אברהם (צילום ויקיפדיה)
המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה מביא את יומה ה-35 של מלחמת חרבות ברזל לכדי שורת הישגים. בימים האחרונים, לאחר השלמת כיתור עזה על ידי כוחות הצבא הישראלי, נחשפו יעדים רבים של חמאס, כאשר רבים מהם פועלים בחסות מתקנים אזרחיים כגון בתי חולים ופארקי שעשועים. לצערנו, המערכה הכבדה שגבתה את חייהם של 1,400 נרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, ממשיכה לגבות קורבנות כאשר הליך זיהוי הגופות נמשך ומספק חדשות שוברות לב על בסיס יומי.
אמש (חמישי) הותר לפרסום כי זוהתה גופתה של סמל רוני אשל ז"ל, בת 19, מצור יצחק, תצפיתנית בגדוד 414, שנפלה במתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר, זאת לאחר שחשבו שהיא חטופה ברצועת עזה, כאשר הוריה, אייל ושרון אשל, הופיעו רבות באולפני החדשות השונים בתקווה להשיב את בתם הביתה, כאשר לצערנו, אמש כאמור הגיעה ההודעה המרה על הנורא מכל.
כתב ומגיש חדשות 12, ירון אברהם, התייחס להודעה הקשה וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "אבא של רוני אשל, אייל, לקח את המשימה הזאת על עצמו. לחבר את חלקי הפאזל. לעשות תחקיר על מה שקרה שם בחמ"ל בכוחות עצמו. איש פלדה, שלא נח לרגע מאז אותה שבת שבת שחורה. היום בצהריים הוא קיבל את הבשורה הנוראה מכל: רוני, שהוגדרה עד עכשיו כנעדרת, לא נחטפה אלא נרצחה. כואב לי בלב".

מגישת קשת 12, אופירה אסייג, כתבה בסטורי שלה כך לצד סרטון של שרון אשל מתארחת באולפן שלה ושל עדי אשכנזי כאשר עוד הייתה תקווה למצוא את רוני ז"ל בחיים, וכתבה: "כשישבנו באולפן, התצפיתנית רוני אשל הוגדרה אז נעדרת וכולנו התפללנו לשמוע ממנה ואמא שלה בכתה וכולנו בכינו איתה. ההלוויה של רוני אשל ז"ל תתקיים ביום ראשון. זה עצב עצום, יהי זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ירון אברהם
    חני 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש חדשות מצוין. תודה לך על היותך במסך בעיקר בתקופה נוראה זו. על הכנות , היושרה והאנושיות. יישר כח. אותי אתה מחזק כמו יתר חבריך לערוץ
    סגור
  • 2.
    עסוק כל היום בלחפש האשמןת
    ערוץ 12 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עסוק בלהתסיס ולפלג קבוע מחכה לעוד הדלפה כדי לעשות כותרת ותסיסה בעם ...וחשוב לציין שזו דעתו האישית אבל מגורם מוסמך ..הוא בטוח דיייי מספיק ..הידיעות שלך הם פייק ניוז מובהק תלמד לאחד ולשמר ..גם אם אתה לא מחסדי הימין / דתי / מסורתי
    סגור
  • 1.
    איחוד בין התקשורת לרוב הציבור היהודי?
    צפוני 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז אולי ירון אברהם, לנוכח הכאב המשותף שלך ושל עם ישראל כנגד האובדן הנורא, תיקח על עצמך כמו שאבא של רוני לקח, את הורדת הזעם בין רוב הציבור היהודי לתקשורת, ובעיקר לערוץ 12 כי על אפנו וחמתנו אחים אנחנו? אולי תגרום לרוב הציבור היהודי להתחיל להציץ מידי פעם בערוץ 12?
    סגור