בארץ

חרבות ברזל היום ה-35: אזעקות במרכז הארץ, לוחם נהרג בעזה

דובר צה"ל התייחס להמשך הממצאים מניסיון הירי על אילת: "צה"ל תקף בסוריה בתגובה לשיגור כלי טיס בלתי מאויש לאילת. צה"ל תקף בסוריה לפני זמן קצר את הארגון שביצע אתמול את שיגור כלי הטיס הבלתי מאויש לעבר אילת, אשר פגע בבית ספר בעיר. המשטר הסורי אחראי באופן מלא על כל פעולת טרור שמבוצעת משטח סוריה"
מערכת ice |  1
שיגורים מרצועת עזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב)
המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה מביא את יומה ה-35 של המלחמה בעזה (חמישי) לכדי שורת הישגים. בימים האחרונים, לאחר השלמת כיתור עזה על ידי כוחות הצבא הישראלי, נחשפו יעדים רבים של חמאס, כאשר רבים מהם פועלים בחסות מתקנים אזרחיים כגון בתי חולים ופארקי שעשועים
כוחות צה"ל ביצעו במהלך הלילה מעצרים של מבוקשים לחקירה במחנה אל פוואר גזרת חברון, מחנה אעידה בבית לחם ובמחנה עסכר בגזרת שכם, במקביל בשעות הבוקר רצף של תקיפות בצפון ומרכז רצועת עזהעזה. נמשכות התקיפות האוויריות בהיקף נרחב.

בתוך כך, הותר לפרסום שמו של סמ״ר גילעד רוזנבליט, בן 21, מגניגר, חובש קרבי בגדוד 52, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל), אשר נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת עזה אמש.
דובר צה"ל התייחס להמשך הממצאים מניסיון הירי על אילת: "צה"ל תקף בסוריה בתגובה לשיגור כלי טיס בלתי מאויש לאילת. צה"ל תקף בסוריה לפני זמן קצר את הארגון שביצע אתמול את שיגור כלי הטיס הבלתי מאויש לעבר אילת, אשר פגע בבית ספר בעיר. המשטר הסורי אחראי באופן מלא על כל פעולת טרור שמבוצעת משטח סוריה. צה"ל יגיב באופן חמור לכל ניסיון לפגע בשטח מדינת ישראל".
ברק רביד חשף: "ישראל סיכמה עם ארה"ב כי תתחיל לבצע "הפוגות הומניטריות טקטיות ומקומיות" למשך 4 שעות מדי יום בשכונות בצפון  רצועת עזה החל מהיום (חמישי), כך אמרו לי בכירים ישראלים ואמריקנים. למה זה חשוב: ההחלטה היא שינוי של מדיניות הממשלה בכל הנוגע להפוגות הומניטריות בעזה והיענות ללחצים משמעותיים שהפעיל הממשל האמריקני על ראש הממשלה נתניהו בשבועות האחרונים".
08:38 הירי לעוטף חודש וכעת, אזעקת צבע אדום נשמעה בישוב נירים. נכון לשעה זו לא דווח על נפגעים.
11:01 אזעקת צבא אדום נשמעה בקיבוץ ניר עוז.
12:02 הותר לפרסום כי סמ"ר יהונתן יצחק סמו בן 21, מכרמי צור נפטר מפצעיו לאחר שנפגע בקרב בעזה.
12:49 אזעקת צבע אדום נשמעה בקיבוץ נירים שבעוטף עזה.
13:11 אזעקת צבע אדום נשמעה בעוטף עזה בקיבוצים נירים וכיסופים
13:39 לראשונה זה 3 ימים: נשמעו אזעקות בגוש דן התרעות מפני ירי רקטות וטילים נשמעו בשורת ערים ויישובים בגוש דן והשפלה, בהם ראשון לציון, תל אביב, קריית אונו, רמת גן, חולון, פתח תקווה, הרצליה וגבעתיים.
13:42 9 יירוטים בשמי במרכז כמו כן, מד"א מדווח על פצועים קל עד בינוני מהמטח האחרון שנורה לגוש דן. רסיסי יירוטים נפלו במרכז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    stop.
    jew 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    stop calling them "Palestinians". they are NOT ! they are Arabs from Gaza .
    סגור