תקשורת ומדיה

כוכב ערוץ 14 חוטף מפרשן חדשות 12: "גועל, קשקשן"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, ופרשן YNET וחדשות 12, נדב איל, בעימות חזיתי סביב מתקפתו של סג"ל נגד מפקדי צה"ל וראש השב"כ על מחדל ה-7 באוקטובר: "אתה חושב שהם מפגרים? קשקשן. כמה אתה שונא את צה"ל, אמ"ן והשב"כ?"
תום נחום |  10
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (שלישי) זהו יומה ה-32 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר החיפוש אחר אשמים נמשך ובשבת בהפגנת המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, בין היתר נשמעו קריאות קשות לעבר המשטרה 'איפה הייתם בכפר עזה?', כאשר הקריאות גרמו לסערה גדולה.
מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לקריאות וכתב כך בעקבותיהן בטוויטר (X.COM) שלו: "למה הקריאות נגד המשטרה בהפגנה המחליאה היו כה חמורות ונבזיות? כי מעבר ללחימת הגבורה של השוטרות והשוטרים הרי ברור שאם מפקדי הצבא וראש השב"כ היו טורחים לעדכן את המשטרה אחרי הדיון הלילי אפשר אולי היה להציל את משתתפי המסיבה. אבל "לא רצו לשרוף מקורות". אז לא הודיעו לכוחות בשטח, לא עדכנו את הרבשצים, לא העלו מטוסים לאוויר. עלמא דשקרא".
 
מי שהגיב לדבריו של סג"ל הוא עיתונאי ופרשן ידיעות אחרונות ופאנליסט חדשות 12, נדב איל, אשר כתב בתגובה לדבריו כך: "מעבר לגועל שבדבר - לתקוף את אמ"ן ושב"כ כרגע - זה גם פשוט לא נכון. וחשוב שאנשים יידעו, שזה לא נכון".
סג"ל לא נותר חייב והגיב בזעם: "מה לא נכון יא קשקשן? מה לא עובדתי? מה יש לך לחדש לציבור? המזכיר הצבאי קיבל התראה? המשטרה קיבלה התראה? המוצבים קיבלו התראה? הרב"שצים קיבלו התראה? הקודקודים ידעו על המסיבה? אם יש לך מידע בוא שתף כמו שמותר לך להאשים את ביבי בכל רעה אפשרית, מותר לי לשאול שאלות מתבקשות לא תסתמו לנו את הפה והשאלות שלי הן גועל? יפה שאתם מחלקים את התפקידים בבית. בוכים ומשסים".

איל ענה: "מתעלם מהבבל"ת המתלהם- לא נמנעו מלהתריע בגלל שריפת מקורות. כמה אתה שונא את צהל ואמ"ן, והשב"כ, כדי לחשוב שתהיה התרעה כזו ולא יזהירו את כל המוצבים והאוגדה והיישובים - בגלל "שריפת מקורות"? נשמע לך בכלל הגיוני? אתה חושב שהם מפגרים? כל הדיון הלילי עסק באפשרות לאירוע ספציפי בכלל. קשקשן".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    צודק
    סמי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אראל סגל צודק ב 100 אחוז כול ראשיי המודיעין ישנו שנת ישרים בושה
    סגור
  • 7.
    כולכם שם בתקשורת מגעילים (ל"ת)
    סימבה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    סג״ל
    ענן 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגל היה ונשאר אחד הביביסטים הכי שרופים. הסיבה פשוטה. בלי ביבי אין רוב לימין וכל התוכנית המשיחיות עלולות לקרוס. לכן הוא מחפש יום ולילה אשמים כדי לטהר את האיש שהוא סוגד לו. אכן כתב מגעיל.
    סגור
  • אתה צודק בהחלט
    אורחת 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגל בן אדם מגעיל
    סגור
  • 5.
    תראו מי מדבר
    א 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ערוץ 12 "היקרים" אתם האחרונים להעביר ביקורת כל התוכניות שלכם זה מכונת רעל ביבי וביבי וביבי למה הוא לא לוקח אחריות? למה הוא לא מתפטר? למה ולמה ולמה? כן יש הרבה שאלות שאנחנו האזרחים נדרוש לא אתם ולא אף אחד אחר ומי שאחראי לאסון הזה ישלם ועד אז תשתקו
    סגור
  • 4.
    אראל סגל זה היסטורה, כמו ביבי
    דיסלקציה קשה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לא רלונטים יותר
    סגור
  • 3.
    ערוץ14
    חיים זוהר 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ערוץ14,מהאמת אי אפשר לברוח,כל ראשי השלטון צריכים ללכת הביתה,לצערנו לא לומדים מהעבר,הגאוה לצערנו,המערכת רקובה לצערנו מקום המדינה,רק בורא העולם ירחם עלינו,ממשלת הזדון הזאת,רק משיח.
    סגור
  • 2.
    נדב אייל כשמו כן לא הוא
    בדן לייא 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הוא לא נדיב ולא אייל הוא סתם עכברוש דוחה אוטואנטישמי טובל בחשיבות עצמית כלומניק ששום דבר שאמר לא התקיים זבל אורבאני ששום אקונומיקה לא תטהר
    סגור
  • כשאתה מדבר על אייל נדב
    אורחת 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כנראה מסתקל במראה מה ש עתה אומר לעצמך.. ??
    סגור
  • 1.
    נדב אייל תמיד בעב ויהיה פוץ מתנשא (ל"ת)
    אורי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור