דיגיטל וטק

מצמרר: אתר חדש מציג מפת טבח מקוונת עם פירוט הנרצחים והחטופים

מיזם חדש מציג מפה אינטראקטיבית של עשרות נקודות חדירת המחבלים בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר, עם פירוט המאורעות וכל הנפגעים
מערכת ice |  3
מפת הטבח ב7 באוקטובר (צילום מסך)
מאורעות השבת השחורה של ה-7 באוקטובר היו כל כך רבים בצורה בלתי נתפסת והתפרשו על פני למעלה מ-20 ישובים שונים. מיזם חדש שעלה לאוויר מנסה לעשות סדר ולתת כבוד ל-1,400 הנרצחים ו-240 החטופים.
פרויקט "הגיאו ויזואליזציה" שואף לספק ייצוג מקיף של הזוועות שבוצעו על ידי חמאס באותו יום. מקימי האתר יצרו מפה אינטראקטיבית המשמשת כהשתקפות וכלי חינוכי, ומקדמת את המודעות לחומרת הזוועות.

בעזרת המפה תוכלו להקליק על המיקום במפה ולקבל פירוט על האסון במקום ואת שמות הנפגעים ולרוב גם תמונתם.
בדף הכניסה לאתר שכתובתו https://oct7map.com/ נכתב: "בבוקר ה-7 באוקטובר 2023 הוביל חמאס גל של תקיפות בו-זמנית על קהילות אזרחיות ועמדות צבאיות בישראל. התקפת שחר החלה כאשר חמאס שיגר למעלה מ-5,000 רקטות מעזה לישראל, ולאחר מכן השתמש במטחים האסטרטגיים הללו ככיסוי לפריצת הגבול.
"בהתקפה המפתיעה האדירה הזו על דרום ישראל, מחבלי חמאס ביצעו זוועות בלתי נתפסות שהדהדו ברחבי העולם. ההתקפות גבו את חייהם של יותר מ-1,400 אנשים, הותירו יותר מ-3,300 פצועים, וראו 230 אנשים שנלקחו כבני ערובה. בקרו באתרים השונים, הקשיבו לעובדות והיו עדים לזוועות. כתב ויתור: שים לב שהנתונים שלנו עשויים להכיל השמטות, אשר ישתכללו ככל שיהיו זמינים נתונים קונקרטיים יותר. אנו מעריכים כל תרומה שיכולה לעזור לשפר את מקיפות הפרויקט הזה. אם יש לך מידע נוסף, אנו מזמינים אותך בחום לחלוק אותו איתנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתקפה אדירה ןעצומה??,נשמע כמו שיר הלל לחמאס.למה לא ךכתו
    ך 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתקפה נפשעת של עלובי נפש עם נשק על אוכלוסיה תמימה אין שום דבר אדיר ועצום בלבוא אלפים ביום חג לבתי אנשים לאנוס לרצוח םשחוט מקווה שחמאס משלם לכם טוב על היחצנות לחמאס
    סגור
  • 2.
    באנגלית בבקשה!!
    יעל 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להפיץ ברחבי העולם
    סגור
  • 1.
    קרדיט? (ל"ת)
    אריאלקו 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור