השוק

ענקית השליחויות נכנסת לפשיטת רגל: חובות ענק גרמו לקריסה

?חברת ההובלות הקליפורנית Flex Intermodal נקלעה למשבר. הנתונים הכספיים של Flex Intermodal מספרים סיפור עגום: החברה מדווחת על נכסים בשווי של עד 50,000 דולר, לעומת התחייבויות של בין 500,000 ל-1 מיליון דולר. בין הנושים הגדולים נמצאים רשות המסים האמריקאית, מחלקת התעסוקה של קליפורניה, ומנהל המס במחוז אלמדה
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
חברת ההובלות Flex Intermodal Inc. מפרמונט, קליפורניה, שהתמחתה בהובלת מכולות מנמל אוקלנד, הגישה בקשה לפשיטת רגל לפי פרק 7. החברה, שפעלה עם 25 משאיות ו-30 נהגים, סגרה את שעריה לפני יותר משנה, אך רק עכשיו הגישה את הבקשה הרשמית לחיסול פעילותה. נשיא החברה, אסים אינדורה, לא סיפק הסבר לסיבות שהובילו למהלך זה.
הנתונים הכספיים של Flex Intermodal מספרים סיפור עגום: החברה מדווחת על נכסים בשווי של עד 50,000 דולר, לעומת התחייבויות של בין 500,000 ל-1 מיליון דולר. בין הנושים הגדולים נמצאים רשות המסים האמריקאית, מחלקת התעסוקה של קליפורניה, ומנהל המס של מחוז אלמדה. אך החוב הגדול ביותר, כמעט 2.8 מיליון דולר, הוא למשרד היועץ המשפטי של מנהל העסקים הקטנים בלוס אנג'לס.

מעניין לציין כי למרות הקשיים הכלכליים, ביצועי הבטיחות של החברה היו מעורבים. בעוד שאחוז המשאיות שהוצאו משירות היה גבוה מהממוצע הארצי (29% לעומת 22.6%), אחוז הנהגים שהוצאו משירות היה נמוך משמעותית (1.8% לעומת 6.7% בממוצע ארצי). נתונים אלה מעלים שאלות לגבי ניהול הציוד והכשרת הנהגים בחברה.
הכנסות החברה חושפות מגמת ירידה מדאיגה: מ-1.9 מיליון דולר ב-2022 ל-1.2 מיליון דולר ב-2023, עד להפסקת הפעילות המוחלטת ב-2024. מעבר לכך, מתברר כי אינדורה היה מעורב גם בחברת הובלה נוספת, RL Lines Inc., שנסגרה במאי האחרון, מה שמעלה תהיות לגבי ניהול העסקים שלו.
סיפורה של Flex Intermodal משקף את האתגרים הרבים בענף ההובלות, במיוחד עבור חברות קטנות ובינוניות. המקרה מדגיש את החשיבות של ניהול פיננסי זהיר, תחזוקת ציוד נאותה, והתמודדות עם רגולציות ענפיות. בעוד שהחברה מתכוננת לסגירה סופית, נותר לראות כיצד ישפיע הדבר על שוק ההובלות המקומי ועל העובדים שאיבדו את מקום עבודתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה