כסף וצרכנות

רמי לוי חושף את הנזקים: בערים האלו המכירות ירדו ב-95%

בראיון מקיף מספר לוי: "בהתחלה נאלצנו להפעיל חלקית סניפים באשקלון, בשדרות. כיום גם בקריית שמונה אנחנו פתוחים, אבל המכירות ירדו ב־95%. גם בעכו ונהריה ירדו המכירות. זו שנה מאוד מאתגרת", וגם: ההתייקרות של העגבניות בישראל
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
רגע אחרי המהלך הגדול ואחרי שנחשף שהבת של רמי לוי עומדת להרוויח בענק, איש העסקים מדבר. רק שבוע עבר מאז שאביה הטיל פצצה עם עצם מינויה של יפית אטיאס לתפקיד המנכ"לית המשותפת ברשת שיווק השקמה הוא חושף דווקא מה הנזקים שנגרמו לו בעקבות המלחמה.
בראיון לגלובס מספר לוי: "בהתחלה נאלצנו להפעיל חלקית סניפים באשקלון, בשדרות. כיום גם בקריית שמונה אנחנו פתוחים, אבל המכירות ירדו ב־95%. גם בעכו ונהריה ירדו המכירות. זו שנה מאוד מאתגרת".

על המחסור במדפים של המוצרים הבסיסיים הוא אמר: "למה עגבנייה צריכה להגיע לרמת מחיר כל כך גבוהה? הייתה לי מלחמת חורמה עם משרד החקלאות השבוע כדי שישחררו לי שישה קונטיינרים שיושבים בנמל, במטרה להוריד את המחיר. אני מעדיף לקנות מהחקלאים בארץ, אבל בתקופה האחרונה אין פה סחורה".
בראיון גם דיבר על מינויה של יפית אטיאס לוי בתו למנכ"לית משותפת, כזכור, אחרי שכיהנה כסמנכ"לית השיווק, התפקיד החדש שלה ישלש את התגמול השנתי שלה לעומת 2023, מכ-451 אלף שקל, לכדי 1.5 מיליון שקל ב-2025 כאשר היא תתחיל את כהונתה רק בתחילת השנה הבאה, הסכום המדובר לא כולל הוצאות רכב והוצאות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה