טלוויזיה

משתתפת 'רוקדים עם כוכבים' בלחץ: "התקף חרדה, מתה מפחד"

דנה גרוצקי, שלוהקה לעונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים', התייחסה לתקופה הלחוצה אליה היא נכנסת: "אני בלחץ בטירוף מהכל, אוכלת כאפות. הולכת להיכנס לתקופה של סחרחורת ואני מתה מפחד, זו האמת"
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
כפי שכבר נכתב פה בעבר, דנה גרוצקי, המגישה הוותיקה בקשת 12 שעומדת להוביל תכנית חדשה עם מעיין אדם, תככב על המסכים של כולנו בעוד תוכנית ריאליטי אהובה, רוקדים עם כוכבים, כאשר היא לוהקה להתחרות בעונה הקרובה.
גרוצקי כתבה: "מתרגשת בטירוף!!!!! וזה הזמן להגיד שאני ממש ממש ממש חייבת מטפלת!!!!! אבל ממש !!!! הצילו". בר זומר פרגנה: "מושלם ואיזה כיף לה אמאמא", רוני דואני הוסיפה: "איזה מושלם", גם ליהיא גרינר, שביט ויזל, אוהד שרגאי ובל אגם הוסיפו ברכות.
כעת, בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות, גרוצקי אמרה כך בפתיחות: "מכירים את זה שאתם שומרים משהו בבטן מלא מלא זמן ואז פתאום זה של כולם, אז כזה. אני חייבת להודות שאני שנייה באיזה מיני התקף חרדה, אני מתרגשת בטירוף מהכל ואני בלחץ בטירוף מהכל. ואתם יודעים, זה לא סוד, אני אמא לארבעה ילדים ואני קצת אוכלת כאפות על איך אני הולכת לשלב את כל הדברים האלה ביחד. אל תתבלבלו, יש לי טבלאות אקסל ופרקתי את הכל ועשיתי, אבל עדיין אני הולכת להיכנס לתקופה של סחרחורת ואני מתה מפחד, זו האמת".

רק בשבוע שעבר, אדל בספלוב לקחה חלק באודישנים לריאליטי האהוב "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12. בנוסף לבספלוב, עוד שני שמות מפתיעים במיוחד השתתפו באודישנים לריאליטי רוקדים עם כוכבים.
 
מדובר בשמחה גואטה, הדוגמנית וכוכבת הישרדות וניב מדר, שעשו גם הן את האודישן לעונה השנייה של רוקדים עם כוכבים כשכולם כרגע מחכים לתשובות כדי לראות את הליהוקים הסופיים. 
כזכור, בספלוב קטפה לאחרונה קמפיין שמן במיוחד אחרי שנבחרה לעצב ולפרסם  מותג בגדי ילדים שיימכר בבלעדיות בטרמינל איקס, רשת האופנה שנמצאת בבעלותו של איש העסקים והבעלים של קבוצת פוקס, הראל ויזל, בו תכניס לכיסה מעל מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה